Pixl. Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hei, Rett etter jul kommer jeg til og kjøpe meg en ny pc(dell xps m1530- med et 8600m 256mb skjermkort DDR3 tror jeg.) Planlegger da og kjøpe meg en skjerm og ha ved siden av, så billig som mulig.. Tenkte da på denne: Videoseven 22" D22W11 1.711,- kr Fant ikke mye tester om den men fante DETTE som er en eldre model av samme type som har fått ok kritikk. trenger ingen spill skjerm her, den skal brukes til arbeid og video(film).. Takk for evt svar -PixlFace Lenke til kommentar
GA Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hei. Har testet begge disse skjermene og de er ganske gode i forhold til prisen, bare viktig å vite at den nye og svarte ikke har DVI! Ga Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Hei. Har testet begge disse skjermene og de er ganske gode i forhold til prisen, bare viktig å vite at den nye og svarte ikke har DVI! Ga vet, det er poenget, har ikke dvi ut på den PC-en jeg skal kjøpe så... Takk for kjapt svar Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 fikk denne i går og må bare si at jeg er meget meget glad jeg kjøpte den.. Supert bilde, kjapp levering og meget billig.. LØP OG KJØP!! -PixlFace ps: om noen har noen spørsmål om skjermen er det bare og sende PM eller noe så skal jeg svare for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå