kranto Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg har alltid hatt den fine logg på med masse blått, men idag når jeg slo på var dette plutselig borte og det kom en stygg liten rute som du kunne velge bruker fra, jeg fant også ut at hvis jeg skulle logge av var det en helt annen enn det jeg hadde før. I tillegg når jeg skal avslutte er det en helt annen rute jeg får opp... Er det noen som kan hjelpe meg med å få den gamle tilbake? Her er det hvordan det ser ut nå... Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 1.Start 2.kontrollpanel 3.brukerkontoer 4 trykk på "endre måten en bruker logger seg på eller av" Huk av for Vis velkomstskjerm og raskt brukerbytte. Håper det hjelper Lenke til kommentar
kranto Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 1.Start2.kontrollpanel 3.brukerkontoer 4 trykk på "endre måten en bruker logger seg på eller av" Huk av for Vis velkomstskjerm og raskt brukerbytte. Håper det hjelper Fant ut problemet... NETGEAR WG111v2 softwaren som jeg lastet ned igår erstattet en fil i systemet og jeg måtte laste ned et program som fjernet denne... Takk for hjelpen anyways Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå