Mafo Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Air France ble den første til å tillate mobilbruk ombord i flyene sine. Les mer Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 [FRUSTRASJON] Hva hjelper det at man kan bruke telefonen på flyet når flyene ikke går grunnet tåke? Argh. Teite politikere som _måtte_ bygge på Gardermoen, Norges tåkehovedstad. [/FRUSTRASJON] Synes det er helt OK med mobilforbud på fly jeg. Det er i grunn avslappende å ha "en god unnskyldning" for å ikke være tilgjengelig. Synes heller det burde blitt satset på nettilgang på fly i stedet for mobiltilgang. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 helt enig med cyclo der! Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det er ille nok med barnegråt og dårlig flymat...og i tillegg nå så man man høre på folk snakke i telefonen. flyturene blir grusomme. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Noen norske flyselskaper nekter deg jo å bruke mobiletelefonen som MP3-spiller, og det syntes jeg er å trekke det litt for langt Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hvilket flyselskap gjelder det? Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det har ikke vært noe problem for meg når jeg har flydd den siste tiden at jeg ikke kan bruke mobilen som mp3 spiller. Da har jeg flydd med norwegian forresten. De sier bare at man skal sette mobilen i flymodus før avgang. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Lydisolerte øyrepluggar med musikk på fly = Ville heller hatt gratis nettilgang enn å kunne bruke mobiltelefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg