Nicolai Grøndahl Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Første del av Jan Guillos episke heltesaga, gigantproduksjonen ”Arn – Tempelridderen”, imponerer med dramatisk og medrivende historiefortelling. Les mer Lenke til kommentar
ericwiks Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Første del av Jan Guillos episke heltesaga, gigantproduksjonen ”Arn – Tempelridderen”, imponerer med dramatisk og medrivende historiefortelling. Les mer Ett åttetall på karakterskalaen var for snilt i mine kritiske øyne. Koreografien er glimrende, musikken likeså. Det er rett og slett selve manuset som blir for tynt. Filmen blir til tider veldig langtrukken og, faktisk, replikkene få. Skuespillerprestasjonene er jevnt over gode, dessverre med unntak av Joakim Nätterqvist som hovedrolleinnehaver - Arn. Han yter ikke rettferdighet ovenfor ridderen vi leser om i Jan Guillos bøker. Det skal sies at forventningene mine til to filmer med budsjett på 210 mill. SEK heller ikke er små. Likevel er det noe av det beste nordiske jeg har sett siden av Hawaii Oslo! Men der snakker vi helt annen type film! Det var artig å få bok da, en julegave mindre å kjøpe! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Likte ikke filmen jeg. Den var rett og slett kjedelig. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Har lest bøkene, og skal se denne i morra. Den var kul å lese, men er redd den ikke blir like spennende på film, da det ikke er så mye "action", og ingen klar avslutning på historien, men heller en begynnelse på en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg