helge_tore_hoyland Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Hei. Kan nokon anbefale ein free brannmur ala Clarkconnect? Helge Tore Høyland Endret 21. desember 2007 av helge_tore_hoyland Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Smoothwall er mye brukt og har et godt rykte på seg Lenke til kommentar
haalo Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 m0n0wall Hva som er best kommer uansett an på bruksområde, maskinvare og egen kunnskap. Lenke til kommentar
helge_tore_hoyland Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Takker! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg hadde Zone Alarm før, men den brukte ekstremt mye ressurser, så jeg gikk over til Comodo og den er jeg meget fornøyd med, så fort den for tilpassa seg pcen din ): Lenke til kommentar
haalo Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg hadde Zone Alarm før, men den brukte ekstremt mye ressurser, så jeg gikk over til Comodo og den er jeg meget fornøyd med, så fort den for tilpassa seg pcen din ): Jasså? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg hadde Zone Alarm før, men den brukte ekstremt mye ressurser, så jeg gikk over til Comodo og den er jeg meget fornøyd med, så fort den for tilpassa seg pcen din ): Jasså? Ja Lenke til kommentar
johome Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Online Armor bruker mindre ressurser enn Comodo og er så tett som det er mulig å bli. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Kan dere lese tråden før dere kommer med forslag? Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hiver meg på anbefalingen til m0n0wall. Trenger du noe som kan være server og brannmur bør du titte på OpenWRT for x86, med x-wrt webinterface. Det finnes pakker for alt fra apache til asterisk og hinsidge ting som xorg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå