Fromage Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Har fått en Jensen airlink long range router AL7954. Er det mulig å koble den til nettverket slik at jeg får distribuert signalet til hele huset? Tror ikke den har repeaterfunksjon, men man kan vel sette den opp på nettverket allikevel eller? Har en Dlink 624 som funker ok, men gir litt lavt signal noen steder i huset. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det går fint å bruke flere routere/aksesspunkt på forskjellige kanaler. For at maskinene skal komme på felles LAN kan du sette opp AL7954 som aksesspunkt. Du finner info om dette i linken min. Lenke til kommentar
Fromage Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Det går fint å bruke flere routere/aksesspunkt på forskjellige kanaler.For at maskinene skal komme på felles LAN kan du sette opp AL7954 som aksesspunkt. Du finner info om dette i linken min. Takk for svar, god hjul btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå