robiwan Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg vet at man kan stream musikk/film fra PS3 til psp over internet. Men går det an å gjøre fra en vanlig PC? Vet at det finnes PiMPStreamer, men det fungerer vel kun over LAN? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Du kan jo streame til PS3en via TVersity, og få tilgang til mediafilene via remoteplay. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Men jeg har ikke PS3, så jeg lurte på om det fantes en måte å streame alikvel... Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Men jeg har ikke PS3, så jeg lurte på om det fantes en måte å streame alikvel... Ah, beklager. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Joda, du kunne vel satt opp noe webstreaming av musikken på PC-en din og høre på den via browseren på psp. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Ja, det er jo musikk, kan man gjøre det med film også? åssen blir kvaliteten på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå