hegefrem Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Finnes det noe program som legger inn mp3 informasjon? I Windows Mediaplayer kan man gjøre dette, men må søke på en og en sang. Går det ann å gjøre dette med hele biblioteket på en gang og eventuelt bare sitte å bekrefte etterhvert? Endret 21. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Mediamonkey kan gjøre dette for deg Veldig godt program til både avspilling og andre oppgaver som omhandler musikk. Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Mediamonkey kan gjøre dette for deg Veldig godt program til både avspilling og andre oppgaver som omhandler musikk. Tusen takk! Ordner det så det blir rett i iTunes/iPod?? (Eller ødelegger jeg alt jeg har jobbet med i flere timer hvis jeg setter i gang programmet?) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Bare dropp iTunes, fordi Mediamonkey kan synkronisere til iPod og Du høyreklikker på de albumene, sangene, eller hva du måtte ønske og trykker på auto-tag fra web. Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg får ikke til. Den sletter jo alt som er på iPoden når jeg prøver å overføre... har en classic 160 gb. Har du noen svar på hvorfor det skjer? Prøvd å søke og lese litt, men var ikke så lett (forutenom det var det et bra program) Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Om du prøver å synkronisere så vil den vel gjøre biblotekene i programmet og ipoden lik. En vanelig overføring(dra mappen til iPod-ikonet) burde ikke forårsake sletting av alle sanger. Lenke til kommentar
hegefrem Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Når jeg prøver å dra en mappe til iPod ikonet på "treet" kommer det bare ett kryss (type: funker ikke)... Når jeg trykker synkroniser så står det at den konverterer til mp3 og overfører... men det er 0 sanger på iPoden... Endret 23. desember 2007 av hegefrem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå