abene Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Google skryter av hvor lett det er å lage knapper for sin verktøylinje, men nettopp dette er en invitasjon til angripere. Les mer Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg er så lei av uansett hva jeg prøver innstallere for tiden så skal de absolutt prøve prakke på meg google toolbar driten! Hva i all verden skal man med den nå til dags? google søk, popup blokker og bokmerker har jeg jo allerede i alle browserene mine. Gidder ikke ha dobbelt opp selv om toolbaren sikkert har noen små fiffige ekstrafunksjoner.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Google toolbar utsatt "Søren". Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 er så enig med phax.. er utrolig irriterende å måtte velge bort slike ting hele tiden.. greit nok om det stod av som standard og man kunne velge å installere det men Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hadde det vært av som standard kunne man ikke lurt det inn på PC-ene til folk. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Er det noen som faktisk bruker alle disse "toolbars", har aldri forstått nytteverdiene av dem. Lenke til kommentar
svenni84 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Googles toolbar er fiffig. Bruker: -bokmerker -søk på nett/lokalt/på nettsider/på webområder/gmail -gmail -stavekontroll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå