hodesleng Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ja eller nei...vurderer PSP lite her paa andre siden av jorda... Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Når det gjelder spill er den ihvertfall sonefri. Jeg har PSP kjøpt i Norge og har kjøpt noen amerikanske spill. Når det gjelder filmer på UMD så vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Når det gjelder spill er den ihvertfall sonefri. Jeg har PSP kjøpt i Norge og har kjøpt noen amerikanske spill. Når det gjelder filmer på UMD så vet jeg ikke. Jeg tror at UMD filmene har soner akkurat som DVD filmer ellers har det... Er dog ikke 100% sikker, men mener å ha hørt det et par steder/butikker.... Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Alle PSP-spill er sonefri. Når det gjelder filmer på UMD varierer det litt. De fleste filmene er låst til én region, mens andre (Region 0-filmer) ikke er det. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg har amerikansk psp, har kun norske spill, så det funker fett! Men ikke umd nei... Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Har noen en link til en test av lite/slim (eller hva den kalles) til PSP'n? Valget faller paa ds eller psp imorgen..(trenger ikke en link til test av ds..) Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Alle PSP-spill er sonefri. Når det gjelder filmer på UMD varierer det litt. De fleste filmene er låst til én region, mens andre (Region 0-filmer) ikke er det. Det er ganske tett med soneinndeling når det gjelder bærbart. Du er på en flyplass i la oss si New York. Og så vil du kjøpe en film som du kan se på veien hjem. Men neida, glem det, du er i feil sone. Kortsiktig tenkt av Sony og de som utgir filmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå