Comma Chameleon Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Har sett en del på "The Song Remains The same - Collectors Edition". Og jeg lurer da på hvordan jeg kan få tak i den. Selges de i Norge? Hvor mye koster det isåfall? Har kikket en god del rundt, men finner ingen butikker som har pakken med alt ekstra utstyr Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Endret 21. desember 2007 av Aivio Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Sjekka platekompaniet? De pleier å være gode på bokser. Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Er det nettbutikker eller fysiske butikker du sikter til? Når det gjelder nettbutikker, kan du ihvertfall bestille den Her. Endret 21. desember 2007 av sandemas Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Helst fysiske butikker. Jeg har ikke sett den der jeg har vært, men kikker fortsatt. Bor i Tromsø hvis det hjelper. @Sandemas: Takk for linken, kan ha den hvis jeg ikke finner den billigere eller i fysisk butikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå