Pysj Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) En ny tjeneste gjør at alle kan få e-post rett på mobilen. Les mer Endret 21. desember 2007 av Crocie Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 er jaggu meg på tide vi sveiser sammen *ms, epost og im i en løsning, med en addresse... strengt tatt så er det en trenger, muligheten for å hekte ved filer på en im slik at dem kan ligge på vent på im serveren. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Silje: Det er en ting du kanskje bør endre i den artikkelen din. Det stemmer at telenor tilbydde en slik tjeneste på 90-tallet. Jeg var faktisk beta-tester av tjenesten i 97. Men de har tilbydd tjenesten hele tiden, og tilbyr den fortsatt i dag. Lenke til kommentar
adale Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 finner ikke ut hvor jeg kan laste ned FlipOut, men... Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 finner ikke ut hvor jeg kan laste ned FlipOut, men... Det er fordi det er snakk om en tjeneste og ikke et program, og jeg hadde glemt å endre ingressteksten. Beklager, rettet nå. Lenke til kommentar
adale Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 ok, men jeg fant heller ikke ut hvordan bruke det der. ikke helt intuiitivt. jeg registrerte en konto og ikke noe mer skjedde. Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Stadig flere kan jo ta i mot e-post på mobilen. Når kommer gmail, live eller andre gratis e-postløsninger med tilbud om push til mobil? Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 ok, men jeg fant heller ikke ut hvordan bruke det der. ikke helt intuiitivt. jeg registrerte en konto og ikke noe mer skjedde. Som det står i artikkelen kan du foreløpig kun bruke det hvis du bor i USA eller Kanada. Med mindre du bor der kan det være årsaken til at du ikke får det til å fungere Lenke til kommentar
adale Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 men det står jo om 2 tjeneste ri artikkelen. Det er den siste tjenesten (å sende SMS) jeg snakker om... Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Dette høres rimelig bra ut, hvis ikke mobilen ikke helt liker e-post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg