frehaag Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Jeg har en høyttaler med noe løst inni. Når jeg snur på den høres (og føles) et lite dunk fra innsiden. Det virker ikke som om delen flytter mye på seg, bare en centimeter eller så, så helt løs er den ikke, men.. Den har tre elementer (bass-diskant-bass), og det løse virker å sitte på den ene siden. Kan det være noe annet enn elementet? Hva bør man gjøre? Endret 21. desember 2007 av frehaag Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg har en høyttaler med noe løst inni. Når jeg snur på den høres (og føles) et lite dunk fra innsiden. Det virker ikke som om delen flytter mye på seg, bare en centimeter eller så, så helt løs er den ikke, men.. Den har tre elementer (bass-diskant-bass), og det løse virker å sitte på den ene siden. Kan det være noe annet enn elementet? Hva bør man gjøre? Det er antageligvis en komponent i delefilteret som har løsnet. Skru av høyttalerelementet som er nærmest der du hører lyden, å se om noe er løst. Fest det med smeltelim el.lign Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå