jeg_lyver_mye Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Før jeg legger meg! Ehh... hehe! Tror dere det kommer "dop" som gjør at du scorer sky høyt i Mensa og andre sånne ting? Vi lager ting som stimulerer hjernen til noe helt ekstremt ? Kan det skje? Hva om vi da doper genier ? Takk for svar! Lenke til kommentar
araziel Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Finner opp? Hørt om stimulanter? Ta et amfetamin så scorer du nok gjennom taket så lenge du klarer å fokusere på det du holder på med. Militæret har da brukt dextro og modafinil og mye annet rart i evigheter. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Du kan jo ta en titt på erowids side om "smart drugs" Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Intressant! Bokmerke . Kan jo komme i handy en dag jeg virkelig trenger noe sånt. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Finner opp? Hørt om stimulanter?Ta et amfetamin så scorer du nok gjennom taket så lenge du klarer å fokusere på det du holder på med. Militæret har da brukt dextro og modafinil og mye annet rart i evigheter. Et amfetamin? Lenke til kommentar
Rugboy Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Ja, det finnes flere forskjellige amfetaminer. Det som skiller et amfetamin fra et annet er litt ulik molekylstruktur. Feks amfetamin og metamfetamin. Begge er amfetamin siden de har grunnleggende lik molekylstruktur, men metameftamin skiller seg litt ut med en extra gruppe atomer. Amfetamin og metamfetamin blir da to forskjellige amfetaminer Endret 29. desember 2007 av Rugboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå