Gå til innhold

hva er harman kardon avr 140 god for?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Du må for all del kjøpe Eltax, men bare vær klar over at Eltax ikke er akseptert i de indre kretser. Det som kommer til å skje er at du sitter med Eltax-høyttalerene dine i et par år, før du plutselig en dag tar turen til Hi-Fi Klubben. Da finner du ut hva du har gått glipp av. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Ikke nødvendigvis. Uansett, jeg bestemmer ikke hva som er bra lyd for deg. Hvis du synes Eltax er bra, så kjøper du det. Ingenting er bedre enn at du er fornøyd (bortsett fra at jeg blir fornøyd). :)

Lenke til kommentar

hehe skjønner, men for deg er sikkert eltax et billig jalla merke, men jeg er helt ny inne for dette, så hadde vert morro og erfart selv syns jeg da. for da syns jeg jeg lærer mye, sånn var det med bilstereo også til meg da. den forsterkeren jeg nå kjøper den den første jeg har hatt, nermeste var pc anlegge jeg hadde, logitech z-5500, beste innendørs anlegge jeg har hatt, var stor førnøyd. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Å gjøre seg sine egne erfaringer er en viktig del av Hi-Fi utviklingen. Er du heldig sitter du med et par B&W 800D om noen år. :!:

God Jul.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Oi, sorry at jeg dro frem forsterkere du, gikk litt i surr og jeg glemte at du hadde forsterker ...

Hvis du har 2-3000kr å kjøpe høyttalere for, så mener jeg at det er tullball å kjøpe Eltax Concept 400 høyttalerene.

De trenger mer forsterkerkraft enn du har, og de spiller ikke bra.

Du kommer nesten garantert ikke til å bli misfornøyd med Dynavoice F6 og en XTZ subwoofer, og jeg er ganske sikker på at dersom kameraten din får høre hvordan det låter, kommer han til å øsnke å bytte ut det han har.

Dersom bass er så fryktelig viktig, kjøp en 10" eller 12" XTZ sub og spill så det rister i huset.

Det koster litt, men du får bass hinsides det du og kameraten din noen gang har opplevd i en stue før.

En 12" XTZ sub kan du bestille og hente i Sverige for 3000 kroner, og det er _billig_.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

140 er ikke en dårlig forsterker i det hele tatt! Den vil greie Eltaxen greit i et stereo oppsett.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
er 140 en så bad at den ikke er bra nokk for skitne eltax høytalere?:O?

Dette blir litt feil, her har du tenkt til å sette en meget god forsterker sammen med DRITT høyttalere?

Ja jeg mener det! Det er og blir dritt høyttalere!

Ser ikke poenget med å lage en tråd hvor du spør om hva du skal kjøpe? Du har jo tidligvis bestemt deg at du skal kjøpe Eltax....

EDIT: det er sent og jeg har durkket, ta det i betraktning når du leser innlegget.

Ble kanskje litt "strengt", men syns det er litt håpløst når folk ikke "vil" høre på gode tips når du faktisk spør om det.

Om du kjøper Eltax og blir fornøyd er det fint for deg, men skjønner da ikke poenget med denne tråden...

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar

Det kommer ikke opp noe når man trykker på linken din. Hvilket produkt er det snakk om? H/K virker for meg som et langt bedre valg enn Logitech når du først får kjøpt inn høyttalere også(Helst ikke Eltax).

Det er så klart sånn at man vil hjelpe så mye man kan når noen spør her inne men en moralpreken hjelper lite,folk bestemmer selv hva de gjør med pengene sine. Er fornøyd så lenge folk forlater tråden litt smartere enn når de kom inn.

Edit: Kom meg inn nå. Er jo ikke et så dårlig sett i forhold til de andre i prisklassen. Men føler meg ganske sikker på at du vil bli enda mer fornøyd med et godt stereoanlegg om du skulle gå for det.

Endret av DanielL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...