punti Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Hallo alle Wii fans Det hele starter opp med at jeg kjøper 5000 wii points fra wii shop channel. Kjøpte Super Mario Bros 3 og Internett Channel.. Men nå søker jeg flere spill.. Hva har dere å garrantere/hva har du på din wii? Jeg har Gamecube og vanelig kontroll, så det er ikke stress på hvilken konsoll jeg kjøper spill til Vil gjerne la denne tråden gå langt, så svar og vær effektive! Endret 21. desember 2007 av punti Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det er mange godbiter på VC. For å begynne med NES-spillene har du jo de to andre Mario-spillene, selv om de ikke er like gode som 3'ern. Kirby's Adventure er blant de beste spillene utgitt på NES noesinne, så det er absolutt verdt en titt. På SNES har vi Super Mario World, men det spillet er så og si uspillelig med GC-kontrolleren. Zelda: A link to the past er uansett et must, samme med oppfølgeren Ocarina of Time på N64. Du har også Donkey Kong Country 1 og 2, litt usikker hvordan disse er med GC-kontroller. Sonic-spillene er også en godbit på Mega Drive, 3'ern ansees som den beste i serien. Til slutt anbefaler jeg Paper Mario på N64, et rollespill med mario i hovedrollen.... Lenke til kommentar
punti Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Det er mange godbiter på VC. For å begynne med NES-spillene har du jo de to andre Mario-spillene, selv om de ikke er like gode som 3'ern. Kirby's Adventure er blant de beste spillene utgitt på NES noesinne, så det er absolutt verdt en titt. På SNES har vi Super Mario World, men det spillet er så og si uspillelig med GC-kontrolleren. Zelda: A link to the past er uansett et must, samme med oppfølgeren Ocarina of Time på N64. Du har også Donkey Kong Country 1 og 2, litt usikker hvordan disse er med GC-kontroller. Sonic-spillene er også en godbit på Mega Drive, 3'ern ansees som den beste i serien. Til slutt anbefaler jeg Paper Mario på N64, et rollespill med mario i hovedrollen.... du fikk meg til å laste ned kirby det er jo et supert spill som jeg har vokset opp med Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Nå må jeg ta det litt fra hodet mitt.. men, la oss se.. Noe må sies; Det er litt vanskelig å anbefale spill som er gamle, siden forholdene og spillene var svært forskjellig fra nå.. Når mange anbefaler gamle spill, så blir det jo gjort i nostalgiens navn! Personlig vil jeg ha stor glede av å spille gamle Nintendo spill opp igjen, da jeg er vokst opp med konsollene, men hvordan de er å spille "for første gang", vet jeg ikke.. Super Mario, Zelda og Metroid -serien, ser jeg på som et must når man først skal velge gamle klassikere! Det gjeder i grunnen til alle plattformene.. har ikke prøvd Super Metroid, verdt å merke.. Selv har jeg kjøpt SMB3, A Link to the Past, Ocarina of Time, Super Mario 64, Yoshi's Story og Super Mario World.. tror jeg har kjøpt et par til, men de husker jeg ikke nå.. I tillegg har jeg kjøpt Altered Beast og Golden Axe.. Golden Axe var en Amiga 500 -klassiker, når jeg hadde det, og Altered Best husker jeg godt jeg spilte på spillemaskiner (sånne bord du satt ved og skjermen var i midten) før i tiden.. Hvis jeg skal anbefale et par spill, som jeg tipper definitivt kommer til å bestå tidens tann, så vil det være SMB3, Super Mario 64, A Link to the Past og Ocarina of Time.. (Samt Banjo-Kazooie, hvis det en gang kommer..). Endret 21. desember 2007 av Bone Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det er mange gode titler. Hvis jeg ikke hadde hatt OoT til GC fra før så hadde jeg kjøpt det, men de spillene jeg har kjøpt med points er: NES: Kirby's Adventure Ice Climbers Super Mario Bros 3 N64: F-Zero X Yoshi's Story SNES: Super Mario World Zelda: A Link to the past Jeg anbefaler alle disse spillene på det sterkeste. Lenke til kommentar
Mith Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Super Metroid er helt klart verdt å få med seg. Det er nummer 3 på igns "top 100 games of all time" (http://top100.ign.com/2003/1-10.html) og er uten tvil det spillet jeg har spilt mest på min vc. Det er kanskje litt vanskelig og tar nok kanskje en liten time eller to før du skjønner hva du skal gjøre, men etterhvert som du utforsker mer og mer av planeten klarer du ikke stoppe. Det har ett utrolig level design, alternative avslutninger, en haug av hemmeligheter og du kommer faktisk til å stå fast en del ganger. Helt klart verdt pengene. Endret 21. desember 2007 av Mith Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Garantere? Anbefale ... Jeg er vel den litt mer kritiske Wii spilleren. Jeg laster kun ned VC-spill jeg har hatt en tilknyttning til tidligere. Nostalgi er utgangspunktet mitt for kjøp av eldre spill. Grunnen er enkel; Det finnes sikkert mange gode eldre spill, men dagens tilsvarende er alltid meget bedre. Jeg bruker rett og slett ikke penger på et spill jeg kan finne en "oppgradert" versjon av på markedet i dag. Det ville være å forsøke å lure meg selv. Rettere sagt, jeg har lastet ned et par spill etter varm anbefaling her, men uten særlig hell. De forblir nærmest uspilt. Jeg tilhører genresjonen som vokste opp med N64, følgelig er det disse spillene som kan ha en verdi for mitt vedkommende. Endret 21. desember 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Såklart, mange av spillene på VC har nesten bare en nostalgisk verdi med tanke på utviklingen. Men det er noen spill som er særs spillbare selv etter så mange år. Super Mario Bros 3, Super Mario World, A link to the past og sonic-spillene er ihvertfall eksempler på dette. Dette er spill som min bror på 8 og hans venner har spilt mye det siste året. Er sikkert noen fler også, men dette var de jeg har lastet ned. Edit: Skal sies at jeg selv spilte disse spillene på deres orginalkonsoller, og var dermed klar over kvaltieten på de, selv om det var nostalgien som var kjøpsfaktoren... Endret 21. desember 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Noen som har prøvd Bubble Bobble? Er det verdt å laste ned? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Er det noen måte å påvirke hvilke spill som kommer på VC? Skulle så gjerne ha sett Secret of Mana dukke opp der..... Lenke til kommentar
punti Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 lasta just ned Top Hunters! Et spill jeg spille på en stund for å si det sånn! dette er vel det feteste jeg har spilt til nå fra neogeo! verdt å laste ned! Lenke til kommentar
antihelt Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Anbefaler Mega Man 1 og 2! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Mario Kart 64 (N64) - Det spillet jeg har hatt det mest moro med i multiplayer gjennom tidene. Samle et par venner og du har en sikker vorspiel-vinner. Gunstar Heroes (Mega Drive) - Actionspill laget av legendariske Treasure. Har også co-op. Trolig det beste Mega Drive hadde å by på. Super Probotector: Alien Rebels (SNES) - Ligner på Gunstar Heroes. Flott grafikk. F-Zero (SNES) - Musikken, farten og fantastisk level design gjør dette til en klassiker. Wario's Woods (NES) - Undervurdert puzzlespill man garantert blir hekta på. Lenke til kommentar
punti Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Garantere? Anbefale ... Jeg er vel den litt mer kritiske Wii spilleren. Jeg laster kun ned VC-spill jeg har hatt en tilknyttning til tidligere. Nostalgi er utgangspunktet mitt for kjøp av eldre spill. Grunnen er enkel; Det finnes sikkert mange gode eldre spill, men dagens tilsvarende er alltid meget bedre. Jeg bruker rett og slett ikke penger på et spill jeg kan finne en "oppgradert" versjon av på markedet i dag. Det ville være å forsøke å lure meg selv. Rettere sagt, jeg har lastet ned et par spill etter varm anbefaling her, men uten særlig hell. De forblir nærmest uspilt. Jeg tilhører genresjonen som vokste opp med N64, følgelig er det disse spillene som kan ha en verdi for mitt vedkommende. Du skal være uhyrlig flink visst du finner salomons key eller orginale zelda til NES på et marked:) Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Donkey Kong Country spillene er bare konge og må nesten testes. DK Country 3 kom også nå for ikke så lenge siden og er fortsatt et kjempebra spill. En klassiker. Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Donkey Kong Country spillene er bare konge og må nesten testes. DK Country 3 kom også nå for ikke så lenge siden og er fortsatt et kjempebra spill. En klassiker. Har treeren dukket opp? Da blir det en super romjul for min del og. DKC-spillene er helt geniale spill fra Rare sin gulltid, og fungerer like godt den dag i dag som de gjorde den gang Av andre spill jeg har lastet ned: NES: Super Mario Bros - Veldig simpelt. Rask og enkel morro, men ikke veldig lang varighet Donkey Kong - Ikke verdt pengene, litt morro å se hvordan det hele startet, men må se seg slått av nyere spill både på NES og andre konsoller Kirbys Adventure - Skjønner at dette kan være morro for de som spilte det i sine yngre dager. For min del blir det litt kjedelig etterhvert, selv om spillbarheten er bra. Ellers et greit spill, men jeg hadde kke kjøpt det på nytt Gunstar Heroes - Glimrende shooter, har aldri vært borti dette før, men likevel har det underholdningsverdi til de grader SNES: Donkey Kong Country 1 - Kan ikke slå feil! Aper i søken etter bananer! Donkey Kong Country 2 - Mer av det samme geniale som i eneren. Mer tog-bane-morro enn noen gang Donkey Kong Country 3 - Eier det om 10min. Vet fra før at dette er minst like gøy som eneren og toeren Super Mario World - Must-have! Zelda: A Link to the Past - Glimrende Zelda-spill. Kan skjønne at folk som ikke har et spesielt forhold til Zelda-serien synes at det går litt treigt og er litt utdatert. For min del genialt Super Metroid - Mye av det samme gjelder her som i Zelda. For de som ikke liker Metroid Prime-serien er det neppe så mye du liker her. Til tross for dette er det mye underholdning for de som takler litt old-school 2d-skyting. SEGA Sonic - Har ikke spilt dette så mye før i tiden og må si at det ikke var min greie Lenke til kommentar
punti Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Sitter nå å venter på å kjøpe meg 5000 wii points fra wii'en, så nå skal jeg ha DK spillene hvertfall!!! Snes versjonene:) Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Kid Icarus (NES) selvfølgelig! Endret 13. januar 2008 av Anders81 Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Noen som har prøvd Bubble Bobble? Er det verdt å laste ned? ja,syns bubble bobble er bra jeg,men jeg vokste opp med det også,men 2 player er veldig gøy ennå syns jeg. Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Noen som har prøvd Bubble Bobble? Er det verdt å laste ned? ja,syns bubble bobble er bra jeg,men jeg vokste opp med det også,men 2 player er veldig gøy ennå syns jeg. Takker, da får vel jeg også laste det ned og prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå