Crazy_Man Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Pcen min ble plutselig så treg når jeg bruker windows utforsker også er det noen ganger den fryser helt. Sikkerhetssenteret sier også at Brannmuren og antivirus programmet mitt er avslått, selv om jeg har både zone alarm og AVG oppe og kjører. alt dette skjedde plustelig i går når jeg slo på dataen Hva kan være galt? Edit: av og til kværner harddisken også :S Endret 21. desember 2007 av Crazy_Man Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 formater :O Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hvorfor skal folk på død og liv anbefale å formatere? Kan være at disken holder på å gå. Bråker den mer eller lager andre lyder enn normalt? Jeg ville kjørt en scan på disken. Bare høyreklikk på disken du ønsker å scanne og velg Egenskaper - > verktøy ->og sjekk for feil (øverst). Krever at du starter maskinen på nytt. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg defragmenterte disken som windows ligger på, og det ser ut til at det hjalp for at pcen var treg. pcen fryser heller ikke lenger. Men harddisken lager endel lyd når den laster inn forskjellige ting i minnet. er dette en tegn på utslitt harddisk? Lenke til kommentar
petnor Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Jeg tror jeg vet feilen! Da jeg instalerte zone alarm ble alt å lagge (kakke) Så du må uinstalere zone alarm med en gang! Og så instalerer du en Registry cleaner eller en spyware eks: Ad-Aware! Og en ting til ikke ha for mye antivirus på, for det tåler ikke dataen din (dataen må jobbe så mye samtidig)! Du trenger ikke uinstalere zone alarm, men jeg stoler ikke på den!!!!!!! Endret 21. desember 2007 av petnor Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 neivel...jeg har brukt zone alarm i kanskje to år til nå og jeg tviler det er feil med den. antivirus kjører jeg kun en av, men man skal kun bruke en av det uansett (har erfaring med norton og norman antivir på samme pc samtidig. ikke noe å anbefale) Kjører reg cleaner og crap cleaner+ Spybot s&d og Ad-Aware. ja også superantispyware. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Ok. virker som om det er noe galt med windows nå. den har gått tilbake til stadiet i førstepost, men den fryser ikke slik at jeg må skru den av og på igjen. vurderer sterkt en reinstall nå... Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Og der må jeg beklage til forumbruker petnor og si at han hadde rett. Tusen takk Endret 27. desember 2007 av Crazy_Man Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Min PC ble treg en stund, men det hjalp veldig å defragmentere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå