Gå til innhold

Sli linje på venstre side når jeg spiller wow, hvordan fjerne?

Nemesis90

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skjer bare med wow som jeg så langt har sett ja, nei tror ikke det kan ha noe med addons og gjøre.. viste da ikke en gang at WoW støttet SLI

Du endrer dette i ntune. Er en av de "barene" som er øverst der du finner "verktøy" og sånn. Når du trykker på en av dem, så skal det komme opp ett alternativ(husker ikke helt hva det står) som hos deg vil ha en hake foran seg. Bare trykk på denne. Så skal den SLI greia bli borte. Håper du klarer å skjønne hva jeg mener. HAr ikke den stasjonære PC`n tilgjengelig, så får ikke kommet med noen bilder eller noe.

Lenke til kommentar

hmm, det er mye Nvidia innstillinger for og si det sånn, og Ntune er jo flere programmer ikke sant? vel, om du kunne postet et bilde av det når du kommer på en stasjonær pc, hadde det vært topp:)

btw, får rød/gul pci skjermkort volt på nvidia monitor, noen som vet hva jeg må gjøre for og forhindre det? står jo at det kan være skadlig..

Endret av lunnr
Lenke til kommentar

er det Nvidia nForce System tools 6.00 Beta ? btw jeg skjønner meg faen ikke på den pcen her, sto på gamle nvidia monitor at cpuen var på 30 grader idle, nå står den på 66-70 @ 2.4 ghz.. herregud for noe surr

står til og med at jeg må avinstalerer noe før jeg legger det inn, men det ligger ikke i lista legg til og fjern programer osv

+, ntune + dette, er det det samme?

følger jo med så jævelig mye programer til nvidia, hadde de solgt alt, hadde de blitt det rikeste firma i verden, fins jo så sinnsykt mye drivers/tweeks/programer der ute.

Endret av lunnr
Lenke til kommentar

blir bare forvirra av alt, ntune,forceware-drivere, performance greier, tweeks, monitor osv..

ingen som kan prøve og veilede meg litt om hva alt egentlig er, og hva jeg egentlig burde ha? alt funker bra på pcen, men ja.. pleier ikke trenge hjelp til og velge program vare, men akkurat i dette tilfelle føler jeg meg usikker på det meste.

Lenke til kommentar
lastet ned og innstalert, får fortsatt opp det samme kontrolpanelet som før, der man kan enable sli + mye mer. og finner ikke hvor jeg skal skru av den SLI "baren" som kommer opp i WoW

Avinstaller alltid gammel driver før man installerer ny.

@ google.

You can enable or disable the SLI visual indicators by entering the NVIDIA Control Panel, going into the "3D Settings" section and opening the menu up top also named "3D settings."

3D Settings is the third tab to the right of the File tab at the top of the nVidia Control Panel window. All you have to do is un-check the Show SLi Visual Indicators option to disable the SLi bar.

Google er DIN SLAVE !!!!

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...