Nemesis90 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Som emnetittel sier, har jeg fått opp en SLI linje på venstre side av skjermen når jeg spiller World of warcraft osv syns ikke akkurat den er så praktisk og ha der, og vil gjerne fjerne den^^ bilde: Endret 21. desember 2007 av lunnr Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 noen som kan hjelpe? =/ Lenke til kommentar
Mukhia Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hender det bare når du spiller Wow eller andre spill også? Hvis bare wow, har du sjekket addons du bruker som har noe spesielt plugins for SLI brukere? Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 skjer bare med wow som jeg så langt har sett ja, nei tror ikke det kan ha noe med addons og gjøre.. viste da ikke en gang at WoW støttet SLI Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 skjer bare med wow som jeg så langt har sett ja, nei tror ikke det kan ha noe med addons og gjøre.. viste da ikke en gang at WoW støttet SLI Du endrer dette i ntune. Er en av de "barene" som er øverst der du finner "verktøy" og sånn. Når du trykker på en av dem, så skal det komme opp ett alternativ(husker ikke helt hva det står) som hos deg vil ha en hake foran seg. Bare trykk på denne. Så skal den SLI greia bli borte. Håper du klarer å skjønne hva jeg mener. HAr ikke den stasjonære PC`n tilgjengelig, så får ikke kommet med noen bilder eller noe. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 3D-innstillinger eller 3D-settings. I nVidia kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) hmm, det er mye Nvidia innstillinger for og si det sånn, og Ntune er jo flere programmer ikke sant? vel, om du kunne postet et bilde av det når du kommer på en stasjonær pc, hadde det vært topp:) btw, får rød/gul pci skjermkort volt på nvidia monitor, noen som vet hva jeg må gjøre for og forhindre det? står jo at det kan være skadlig.. Endret 22. desember 2007 av lunnr Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 noen som vet hva som må gjøres for og fjerne den? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 bump Legg inn nyeste betadriver fra nVidia, så skal det være en ting du kan krysse av i kontrollpanelet. Det virket i alle fall for en annen her på forumet som hadde samme problem http://downloads.guru3d.com/ Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 ok, men der er det jo for quad sli, og Vista, jeg kjører jo 64bit xp, eller skal det ikke ha noe og si? Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) er det Nvidia nForce System tools 6.00 Beta ? btw jeg skjønner meg faen ikke på den pcen her, sto på gamle nvidia monitor at cpuen var på 30 grader idle, nå står den på 66-70 @ 2.4 ghz.. herregud for noe surr står til og med at jeg må avinstalerer noe før jeg legger det inn, men det ligger ikke i lista legg til og fjern programer osv +, ntune + dette, er det det samme? følger jo med så jævelig mye programer til nvidia, hadde de solgt alt, hadde de blitt det rikeste firma i verden, fins jo så sinnsykt mye drivers/tweeks/programer der ute. Endret 23. desember 2007 av lunnr Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 http://www.electronicpunk.com/forceware/16...p64_english.exe Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 har jo forceware osv fra før av, ntune og alt det.. sikker på at jeg trenger den der? Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 blir bare forvirra av alt, ntune,forceware-drivere, performance greier, tweeks, monitor osv.. ingen som kan prøve og veilede meg litt om hva alt egentlig er, og hva jeg egentlig burde ha? alt funker bra på pcen, men ja.. pleier ikke trenge hjelp til og velge program vare, men akkurat i dette tilfelle føler jeg meg usikker på det meste. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 lastet ned og innstalert, får fortsatt opp det samme kontrolpanelet som før, der man kan enable sli + mye mer. og finner ikke hvor jeg skal skru av den SLI "baren" som kommer opp i WoW Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) lastet ned og innstalert, får fortsatt opp det samme kontrolpanelet som før, der man kan enable sli + mye mer. og finner ikke hvor jeg skal skru av den SLI "baren" som kommer opp i WoW Avinstaller alltid gammel driver før man installerer ny. @ google. You can enable or disable the SLI visual indicators by entering the NVIDIA Control Panel, going into the "3D Settings" section and opening the menu up top also named "3D settings." 3D Settings is the third tab to the right of the File tab at the top of the nVidia Control Panel window. All you have to do is un-check the Show SLi Visual Indicators option to disable the SLi bar. Google er DIN SLAVE !!!! Endret 23. desember 2007 av Nizzen Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 takker=) men ja, avinnstalerte ikke noe gammel driver nå, pga kom ikke opp sånn feil om at den ikke kan innstalerer seg pga ligger en driver der fra før av.. men det går vel bra:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå