Wilzon Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hvordan får jeg så NAT instillingene blir open og ikke streng?. Har vært inne på både ruteren og modemet og åpnet portene 3074 og 88 Tcp/Upd. Noen forslag? Lenke til kommentar
Wilzon Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 litt hjelp? Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Hvordan får jeg så NAT instillingene blir open og ikke streng?. Har vært inne på både ruteren og modemet og åpnet portene 3074 og 88 Tcp/Upd. Noen forslag? Du må først gi 360en en statisk IP adresse, samt statisk DNS i dens nettverksoppsett (dvs ikke bruk auto-oppsett, men bruk gjerne de siste adressene som ble tildelt fra ruteren i autooppsettet) Du må deretter sette port forward i ruteren på portene til IP adressen som 360en har fått. Her er en kjekk guide for hvordan du port forwarder basert på hvilken ruter du har: http://www.portforward.com/english/routers...routerindex.htm Velg "XBOX Live 360" for riktig oppsett. Litt kronglete dette for oss som ikke akkurat er nettverks spesialister, men man lærer da litt av det. På min 360 fikk jeg mye bedre fungerende multiplayer for Forza2 etter å ha gjort disse endringene. Endret 21. desember 2007 av Junkers Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hva med oss som ikke har en router, men bare et modem? Fant ikke modemet på lista. Det samme modem-merket har noen routere på den lista. Kan jeg velge en av de, og håpe på at det går? Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hva med oss som ikke har en router, men bare et modem? Fant ikke modemet på lista. Det samme modem-merket har noen routere på den lista. Kan jeg velge en av de, og håpe på at det går? Nei, da kan du ikke gjøre det som jeg spesifiserte. Sjekk om du finner noen tips i denne tråden: http://forums.forzamotorsport.net/forums/1...ShowThread.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå