Gjest Slettet+19283741 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Jeg skal kjøpe meg ny mob. Valget faller på k850i eller n82. Jeg er mest vant til se og er fornøyd med den jeg har nå (k750i), men begynner å bli litt lei av menyene og har lyst til å prøve noe nytt. Problemet er at k850i har trackid, noe som jeg syns er veldig viktig, noe som sannynligvis ikke nokia n82 har? Hvis ikke, finnes det noen andre lignende programmer jeg kan laste ned? Stod også dette fra en test jeg fant på nettet: Nytt søk Her finner vi også en ny og praktisk søkefunksjon. Ikke bare kan vi søke etter svar på nettet, men her kan man også søke etter filer og innhold på selve telefonen. Praktisk og bra! http://forbruker.no/digital/tester/mobil/article2139428.ece Hva menes med at man kan søke etter svar på nettet? Hadde håpet dette var noe alla itrack..? Endret 22. desember 2007 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) "TrackID vet nemlig navnet på alle sangene jeg hører rundt meg. Enten de kommer fra tv-en, radioen eller stereoanlegget. Alt programmet trenger er å høre fem sekunder av sangen, så lastes lydklippet opp på nettet og svaret kommer tilbake noen sekunder senere. Hver sang har et unikt musikalt fingeravtrykk, og dette sammenlignes opp mot verdens største musikkdatabase, Gracenote." - Amobil.no ---------------------------- Nå kan du bruke TrackID på alle mobiler "Slik gjør du For å sjekke hvilken låt du hører på, er det bare å ta et lydopptak med mobilen din, og lagre det på vanlig måte. Deretter åpner du mobilens nettleser, og skriver inn adressen http://unlock.no/trackid/. Her kan du laste opp filen, og få vite hvilken sang du hører på." - Amobil.no Endret 21. desember 2007 av Knewt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå