RBW Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg i dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Nå begynner jeg å bli lei disse kalenderne hvor jeg ikke vinner noe i! I dag ble det impulssvar. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Noen må tape for at en skal vinne Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Måtte gjøre ett forsøk. Har aldri hatt flaks i konkurranser, så det går vel den veien høna sparker som vanlig Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Den var utrolig nice Men om jeg vinner den så må jeg nesten få en tv i julegave også Lenke til kommentar
vgard Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Snodig, handla på den nettbutikken i går, så jeg huska første spørsmålet. Spørsmål nr 2 kunne kanskje vært formulert bittelitt bedre, men det er kanskje bare jeg som gjør meg vanskelig. Kul premie hvertfall, kommer til å passe fint sammen med lcd'en min. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hm, en slik DVD spiller trenger jeg faktisk også. Satser på å vinne, forventer det ikke. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Alt for enkel. Kan det ikke være noen som er litt utfordrene? Noe som skiller de som kan noe fra de som ikke kan noe/lite og ikke like lett å google seg fram til. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Enkel ja, men hadde passa seg fint for ungene. Da byggmester bob har brukt opp den vi har. Lenke til kommentar
GreatATuin Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Upresise spørsmål: "signal til støyforholdet" - For video eller audio? Svaralternativene gir jo en indikasjon, så ok da... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Nå begynner jeg å bli lei disse kalenderne hvor jeg ikke vinner noe i! I dag ble det impulssvar. Hehe ja begynner å bli litt skuffet kan du si Kanskje vi har for store forhåpninger ... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Får legge inn svar i dag også Om man ikke prøve vinner en iallafall ikke Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg regner med spørsmål nr to var signal (lyd) /støy. Den er forskjellig mellom lyd og bilde i forhold til støy.... men men, da har jeg svart, kanskje jeg vinner noe idag Lenke til kommentar
RBW Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Alt for enkel. Kan det ikke være noen som er litt utfordrene? Noe som skiller de som kan noe fra de som ikke kan noe/lite og ikke like lett å google seg fram til. For enkel? Det var bare 28 prosent som svarte rett, så det er nok heller du som er for skarp. Skal dog innrømme at spørsmål 1 kanskje var litt ufint. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Spørsmål 1 var litt luren ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå