Arinomi Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 *ehem* Gutt 17 søker jente på samme alder eller 1-3 år eldre til PC-mekking, gåturer, romantiske kvelder og kos. Du er glad, humoristisk, positiv og er flink til å vaske. Du er ikke allergisk mot katter, faktisk elsker du katter. Du er ryddig og ren, og er i stand til å sitte helt stille i flere timer i strekk. Du har ikke interesse for andre gutter, du har utelukkende jentevenner, som gjerne er over gjennomsnittlig pene. Du har også høy toleranse ovenfor lukt, og om det blir for ille, tilbyr du deg med største glede å vaske klærne mine for hånd. Jeg kan tilby hjelp med oppvask og rydding, jeg er romantisk av meg, og jeg er garantert aldri utro, sånn rent praktisk. Jeg er stueren, kan få de fleste elektroniske hjelpemidler til å oppføre seg skikkelig, jeg elsker katter, jeg kan hinke og lage dråpelyder med munnen, jeg har eksepsjonelt bra filmsmak, jeg har DVD-spiller og TV. Jeg er også flink til å synge. Jeg barberer meg av og til. Her er et bilde av meg: Håper på å høre fra deg snart! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hehe, lykke til! Du finner deg nok en perfekt jente blant det store, brede utvalget av dem her på forumet! Synes ikke kravene dine var for strenge i det heletatt! Good luck, Mr. Charming! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg barberer meg av og til. Woho! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hvis du ikke blir bombardert av jente-PMs nå så vet ikke jeg! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hei. Jeg er moderator og singel. (Gjør samme nytten) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Søke etter en kvinnelig ledsager på hw forumet er som å prøve å finne en dame på homobar. Tror det er lettere å finne lykken et annet sted egentlig. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Du kunne ikke vært litt mer seriøst? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hei. Jeg er moderator og singel. (Gjør samme nytten) Men klarer du å hinke OG lage dråpelyder med munnen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Episk. Det renner nok inn med PM-er i fleng nå. Flytt denne til samliv og relasjoner, vær så snill xD Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Er nok et poeng med at den er i OT-baren, Becca Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg gjetta nesten det, men Pai sin tråd om en Ida var vel i samliv og relasjoner? Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 vær så snill.. si dette var en spøk.... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 vær så snill.. si dette var en spøk.... Som han sa, det er en grunn til at den ligger i OT-baren. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Det var en lam spøk. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Men klarer du å hinke OG lage dråpelyder med munnen? Jeg kan alt. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Fått noen svar ennå da, Arinomi? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Men klarer du å hinke OG lage dråpelyder med munnen? Jeg kan alt. Haha, å prøve å stjele andres sjekketråder er vel ikke særlig snilt, selv for en moderator Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Fått noen svar ennå da, Arinomi? Dessverre Kanskje drømmejenta sover nå.. klokka er jo over 9. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Haha, å prøve å stjele andres sjekketråder er vel ikke særlig snilt, selv for en moderator Jeg tror Arinomi nå er grusomt sint på meg, og kommer hvert øyeblikk til å banke på døra mi med et balltre. Du får ha lykke til, Odin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg