Dryzz Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Sitter å lurer på om jeg skal kjøpe dette nå eller ikke. Er det slik at man kan spille 2 på samme konsoll, eller er dette bare online mot andre? Sitter her med en, og vi har akkurat rundet Resistance, trenger noe å gjøre Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 dere kan spille mot hverandre offline også! akkurat som alle andre tekken spill. Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Hehe, funket fett det ^^ Men skal da vise seg at online funksjonen ikke funker helt.. Lest rundt på forumet og ingen har noen ordentlig løsning på det... Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 jasså, hva er et du ikke får til? Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Får ikke opp mere enn et rom av gangen, og når jeg først kommer inn på det og faktisk får spillt lagger det noe grusomt.. Lenke til kommentar
woCdaM Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Får ikke opp mere enn et rom av gangen, og når jeg først kommer inn på det og faktisk får spillt lagger det noe grusomt.. Du må trykke refresh et par ganger (firkant). Det lagger selvfølgelig hvis en av dere har dårlig internett, eller dere er langt unna hverandre. Funker ok mot folk i Norge Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 det funket faktisk! men er det noen porter som burde åpnes også? Fått nytt nett nå for ikke lenge siden, og det er uten tvil bedre enn det forrige, men jeg får bare 1 av 3 mulige i signalstyrke under kampene Lenke til kommentar
woCdaM Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 det funket faktisk! men er det noen porter som burde åpnes også? Fått nytt nett nå for ikke lenge siden, og det er uten tvil bedre enn det forrige, men jeg får bare 1 av 3 mulige i signalstyrke under kampene Tror ikke det skal være nødvendig å åpne porter. Har i alle fall ikke hørt om noen som har måtte gjort det. Vi kan godt teste en match på søndag hvis du vil sjekke connection. Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Gjerne, send med en PM så avtaler vi tidspunkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå