Paddo Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Hei. tenkte eg skulle lage en tråd for de med noen egenproduserte filmer og bilder av kjøringen sin på ATV, kommer selv til å legge ut ein del filmer av meg på ATV selv om eg er amatør , kunne nok derfor vert bra med noen proffe for å holde liv i tråden over lengre tid. min første ATV film Endret 25. desember 2007 av Paddo Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hvilken firhjuling har du? Dette minte mer om en film hvor du viser frem tomta di men Lenke til kommentar
Paddo Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Hvilken firhjuling har du? Dette minte mer om en film hvor du viser frem tomta di men viser fram all plassen eg har å leke på har ein linhai 260 og ein suzuki 250, men håpte jo på at andre som er bedre å kjøre en meg kunne lage noen filmer da , deg kanskje? Endret 21. desember 2007 av Paddo Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hadde du filmet deg selv i plassen for tomta, hadde det vært mer spennende. Feks hvis man ser formel 1, hadde man bare sett fra, ja si setet?, hadde det jo vært kjedelig. Lenke til kommentar
Paddo Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Hadde du filmet deg selv i plassen for tomta, hadde det vært mer spennende.Feks hvis man ser formel 1, hadde man bare sett fra, ja si setet?, hadde det jo vært kjedelig. kommer ny film med en gang det kommer snø (vist det kommer) av meg når eg prøver å sladde :!: filmet med bedre kamera og fra "utsiden" btw syns onboard klippene fra formel 1 er det beste med hele tv-sendingen eg Endret 21. desember 2007 av Paddo Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Stor plass, liten utfordring.. Skal se om jeg får filmet litt jeg også, men det går helst i bilder ... Lenke til kommentar
kjellmorrell Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 eg har honda 500 den har noen filma meg når eg hoppa 7 meter å når eg spant rundinger å sladdet å driftet på snøen.. ATV<3 Lenke til kommentar
Paddo Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 eg har honda 500 den har noen filma meg når eg hoppa 7 meter å når eg spant rundinger å sladdet å driftet på snøen.. ATV<3 legg den ut på nettet og legg til link i tråden da Lenke til kommentar
kjellmorrell Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 ja,men hvordan? den ligger på ein mobiltelefon uten bloothtooth :S å uten mms.. men skal prøve å få mms til å fungere Lenke til kommentar
hardrocxsludge Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) morn.. ikke noen spesielt bra film bare jeg og eiern av jorde jeg kjører på som mekka en enkel film... deilig drag i denna maskinen.. legg merke til aksen 1-5 gir går fort link: Endret 25. desember 2007 av hardrocxsludge Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Kan vi ikke ha denne tråden til bilder når vi er ute med atv'en også? Så kan du endre emnetittelen litt Bilder er også gøy! Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Satt meg fast litt i gjørma Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hehe Må legge ut noen bilder jeg også da. På ihvertfall ett av bildene er jeg høyt over bakken med forhjulet, men man ser det ikke så godt på bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå