Gå til innhold

Sensible world of soccer hvor blir det av?

Brummle

Anbefalte innlegg

Hei gledet meg stort til å teste dette spillet i dag, i følge gamer.no bla. skulle det være tilgjengelig på markedplassen i går.

Men jeg ikke finne det eneste jeg finner er en video av spillet. Noen som vet noe om dette?

Endret av Brummle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vil spille noen kamper? Add "Amored"!

Er det bare jeg som synes dette er mye vanskeligere enn orginalen? Ellers så er det kjempeartig gjensyn. Har problemer med live delen da har kræsja alle gangene jeg har prøvd å spille live .

Ja, er en smule vanskeligere nå, men det er bare moro :)

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
Er det bare jeg som synes dette er mye vanskeligere enn orginalen? Ellers så er det kjempeartig gjensyn. Har problemer med live delen da har kræsja alle gangene jeg har prøvd å spille live .

Tapte 11-1 i min første kamp. Og har kun vunnet en kamp (2-1 over San Marino), så nei, det er ikke bare du som syns det :p Men føler jeg kommer meg nå. Tror jeg har opplevd noe av det samme som deg; skulle spille med en kamerat men hver gang kampen skulle begynne ble vi koblet fra hverandre og det stod at vi ikke var koblet til Live. Har bedret seg litt nå da. Hvis noen vil spille (knuse meg :p ): GT: Mr 170

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...