Brummle Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Hei gledet meg stort til å teste dette spillet i dag, i følge gamer.no bla. skulle det være tilgjengelig på markedplassen i går. Men jeg ikke finne det eneste jeg finner er en video av spillet. Noen som vet noe om dette? Endret 20. desember 2007 av Brummle Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Det var noe feil med den versjonen som ble lagt ut på Live, så det ble trukket tilbake. Er vel fortsatt ukjent når det kommer på Live igjen, men det skjer vel en av de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 "PS. Microsoft har nå trukket spillet tilbake for å fikse en feil med Live-støtten. Det er ikke kjent når den nye versjonen blir lastet opp igjen." Lenke til kommentar
Brummle Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 "PS. Microsoft har nå trukket spillet tilbake for å fikse en feil med Live-støtten. Det er ikke kjent når den nye versjonen blir lastet opp igjen." Dette var ikke særlig festlig hadde tenkt å spille dette masse i julen , nedtur... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det er oppe igjen nå! Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det er oppe igjen nå! Finner det ikke jeg;P Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Noen som vil spille kamp? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Noen som vil spille kamp? har akkurat tatt en pause fra boksen, men legger deg til på friends lista så tar vi noen kamper siden Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Til de som fremdeles ikke finner det.... det står bare "SWOS", ikke fullt navn Lenke til kommentar
Brummle Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Er det bare jeg som synes dette er mye vanskeligere enn orginalen? Ellers så er det kjempeartig gjensyn. Har problemer med live delen da har kræsja alle gangene jeg har prøvd å spille live . Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Noen som vil spille noen kamper? Add "Amored"! Er det bare jeg som synes dette er mye vanskeligere enn orginalen? Ellers så er det kjempeartig gjensyn. Har problemer med live delen da har kræsja alle gangene jeg har prøvd å spille live . Ja, er en smule vanskeligere nå, men det er bare moro Endret 23. desember 2007 av Amored Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Er det bare jeg som synes dette er mye vanskeligere enn orginalen? Ellers så er det kjempeartig gjensyn. Har problemer med live delen da har kræsja alle gangene jeg har prøvd å spille live . Tapte 11-1 i min første kamp. Og har kun vunnet en kamp (2-1 over San Marino), så nei, det er ikke bare du som syns det Men føler jeg kommer meg nå. Tror jeg har opplevd noe av det samme som deg; skulle spille med en kamerat men hver gang kampen skulle begynne ble vi koblet fra hverandre og det stod at vi ikke var koblet til Live. Har bedret seg litt nå da. Hvis noen vil spille (knuse meg ): GT: Mr 170 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå