Moskus Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Gjorde samme feilen med min W810i. Jeg tok den med til et verksted og sa at den "plutselig ble sånn etter jeg overførte noen sanger". Teoretisk sett fortalte jeg sannheten da jeg hadde overførte noen sanger uka før problemet skjedde. De tok telefonen og fikset den på 15 minutter. Problemet med den metoden er at de som reparerer HTC ikke er idioter... I et slikt tilfelle er det lett å se om man har brukt feil ROM. Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hei Du har kanskje prøvd dette før, men men Har du prøvd å flashe den fra en annen maskin? Ikke bruk USB hub hvis du har brukt det. Slå av Anti-Virus etc. under selve flashingen. Last ned ROM på nytt, i tilfelle filen er korrupt. Gjerne fra en annen maskin enn din egen. La batteriet være fullt. Sett den i boot loader og prøv igjen! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 HeiDu har kanskje prøvd dette før, men men Har du prøvd å flashe den fra en annen maskin? Ikke bruk USB hub hvis du har brukt det. Slå av Anti-Virus etc. under selve flashingen. Last ned ROM på nytt, i tilfelle filen er korrupt. Gjerne fra en annen maskin enn din egen. La batteriet være fullt. Sett den i boot loader og prøv igjen! Ja, jeg har nok prøvd det! Men jeg må vel bare prøve igjen før jeg gir opp! God Jul!! Lenke til kommentar
AndersFaagiz Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Sente deg en mail i går om ta du skulle ringe meg, gjør det så skal jeg prøve og ta det over tlf siden du bor i bergen og jeg i oslo. du må bruke et spess prog for og fikse dette. Hadde akuratt samme problem med x7500 min. Selv har jeg to touch tlf med mod rom som funker som faan med slet litt i begynnelsen får og si det på den måtten. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Sente deg en mail i går om ta du skulle ringe meg, gjør det så skal jeg prøve og ta det over tlf siden du bor i bergen og jeg i oslo. du må bruke et spess prog for og fikse dette. Hadde akuratt samme problemmed x7500 min. Selv har jeg to touch tlf med mod rom som funker som faan med slet litt i begynnelsen får og si det på den måtten. Ja, jeg fikk den mailen. Men i og med det er juletider, så tar vi det etter nyttår Siden jeg e rimelig opptatt den neste uken Lenke til kommentar
AndersFaagiz Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Den er grei. Snakkes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå