emphasizer Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Kjøling til denne versjonen av kortet. Hva slags kjøling som helst, bare den funker bra. Svar trengs i dag eller tidlig i morgen. helst fra microplex eller komplett. Lenke til kommentar
emphasizer Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Er det faktisk ingen som har et svar på dette? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hva heter kortet? Tror alle vanlige kjølere skal passe til kortet ditt. Feks. denne Lenke til kommentar
emphasizer Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Sapphire HD Radeon 2400 256mb De har sluttet å selge den versjonen en del steder virker det som, og komplett viser jo ikke bilder av alle så litt vanskelig å gi en link, linken i den første posten min var det eneste bildet jeg kunne finne som passet helt. Om den vifta du linket til. sjekket noen tester, men står ikke at den fungere til 2400 på lista over hva den fungerer på. Men foreslå fortsatt, så lenge kompisen min får seg en vifte og får brukt skjermkortet sitt om ikke så fryktelig lenge bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå