ullteppe Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Tenkte bare skulle nevne det, itte skyt... Fant denne siden, sånn tilfeldig: fransk søster Aner ikke om noen sammenheng, men.... Forresten, hvor havner man om man skriver inn www.hardware.se (Sverige) ?? Rare greier... heh :!: Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hmm, er det berre meg eller ser det ut som om at det ikkje er søsterselskapet til hardware.np? hardware.se == hardware.no Lenke til kommentar
haalo Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hvis du går på hw.se, kommer du inn på hw.no. Mener at det var en svensk søsterside en gang i tiden. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ja, det var noen artikler på hardware.se, men prisguiden og alt var på norsk, og så ble det plutselig artikkeltørke, ingenting nytt som skjedde på siden, og nå har den tydeligvis bare blitt hotlinket til hw.no Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 http://www.google.no/search?q=site%3Ahardware.* Mange søsken her ja... eller kanskje hardware er et mye brukt begrep? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Norske hardware er på tredje plass om man søker på engelske google Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Finner ikke hardware.no jeg om jeg søker på engelsk google. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Finner ikke hardware.no jeg om jeg søker på engelsk google. Neivel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå