Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kan jenta bli gravid under ubeskyttet sex?

Leasch

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan fortelle dere andre noe helt latterlig siden vi allerede er inne på det med dårlig kunnskap om sex. Før jeg leste dette trodde faktisk jeg også at ikke jenta kunne bli gravid dersom man hoppet av i svingen. Jeg er 21 år gammel. :p

Vi har vært sammen så lenge, og siden det aldri har skjedd noe (kanskje med ekstrem flaks) trodde jeg ikke det var mulig heller. Neida, ingen av oss er sterile heller. Det kan jeg love dere! Men trodde ærlig talt ikke det gikk ann å bli gravid dersom man ikke fikk "hovedutløsninga" i jenta. :p

Hvordan vet du at ingen av dere er sterile? Har dere fått barn nå?

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke helt poenget i å argumentere for at du har klart deg fint i 3 år, når det finnes andre det ikke har gått like bra med. Du er ikke fasiten på sexlivet til andre mennesker, petterpan. :)

Nei, men forstår bare ikke meningen med å lage helvette fordi trådstarter har hoppet av i svingen 2-3 ganger.

Lenke til kommentar
Minner om at det faktisk er noe som heter "angrepille" som man får på apotek og som kan tas rett etter en slik "episode"..Gir nok et visst ubehag for jenta - og skal ikke brukes i steden for prevensjon (ærlig talt hva tenker dere med??) men er nok bedre en å måtte ta abort ihvertfall... For sent for trådstarter kanskje.. men kan jo være andre der ute som er like "dumme"

http://samliv.net/prevensjon/angre.htm

Edit: så ikke at noen hadde nevnt det lenger opp.. men uansett er det vel en nyttig påminnelse... Kanskje også en idè å lese de andre artiklene som står der.. for flere...

først, må du pass på språket ditt. siden du ikke vet hvem du prater med.

og ingen som lager helvett her jeg bare spurte fordi jeg var nysjerrig.

men det virker bra for henne, alt virker normalt nå, men vi har ikke tatt testen enda.

Lenke til kommentar
Minner om at det faktisk er noe som heter "angrepille" som man får på apotek og som kan tas rett etter en slik "episode"..Gir nok et visst ubehag for jenta - og skal ikke brukes i steden for prevensjon (ærlig talt hva tenker dere med??) men er nok bedre en å måtte ta abort ihvertfall... For sent for trådstarter kanskje.. men kan jo være andre der ute som er like "dumme"

Edit: så ikke at noen hadde nevnt det lenger opp.. men uansett er det vel en nyttig påminnelse... Kanskje også en idè å lese de andre artiklene som står der.. for flere...

men det virker bra for henne, alt virker normalt nå, men vi har ikke tatt testen enda.

Unnskyld? Hva i all verden mener du? Hvis man ikke vet at man kan få barn ved å ha sex så bør man vel kanskje vurdere om man er moden nok til å ha det? Helvete? Hvem har nevnt noe om det? Ikke jeg ihvertfall.

Lenke til kommentar

Unnskyld? Hva i all verden mener du? Hvis man ikke vet at man kan få barn ved å ha sex så bør man vel kanskje vurdere om man er moden nok til å ha det? Helvete? Hvem har nevnt noe om det? Ikke jeg ihvertfall.

-jeg mener d jeg sier!

-ikke du nei, en annen person. hui i det nok om det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...