Count Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg skal kopiere noe av dvd-samlingen min nå. Men jeg har støtt på det problemet at flesteparten av dvd'ene min er GODT over 4,7gb... Finnes det noen smart måte å dele opp filmene/seriene så de evt får plass på flere plater? Eller lignende..? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Alternativt kan du bruke DL (Double Layer plater), mulig du kan dele filmen i 2 med DvdFab Decrypter. Ellers så kan man reencode hele smala med f.eks. dvdrebuilder. Lenke til kommentar
Count Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Vanlige dvd-spillere leser vel ikke DL-plater..? Men skal sjekke ut de programmene du nevner, takk for tipset. Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 de fleste dvd spillere leser double layer diskene, fordelen med og bruke dem er at du ikke mister bilde kvalitet som når du presser dem inn på en 4,7gb plate med et av disse programene Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Du må uansett bruke noe som dekrypterer platene. Dersom du kopierer filene med explorer og brenner de ut igje, vil de fleste filmer bli ubrukelige... DVDShrink er tips... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Du må uansett bruke noe som dekrypterer platene. Dersom du kopierer filene med explorer og brenner de ut igje, vil de fleste filmer bli ubrukelige... DVDShrink er tips... DvdFab Decrypter er nettopp et slikt program. Dvdshrink vil jeg ikke anbefale hvis det kommer til at filmen må komprimeres mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå