Gjest medlem-105082 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Hei. Jeg satt å tenkte på noe. Hva med at kanskje 2-3 av Gamer.no's skribenter anmelder det samme spillet, og gir det en karakter de mener det fortjener. Forså sette sammen karakteren til en hel karakter? Mulig dette er en dårlig idé da det vil ta lengre tid og vil være mer arbeid for dere. Men i mine øyne ville det vært bedre, da man får de andre anmelderes syn. For enkelte ganger har jeg opplevd at Gamer.no setter skribenter som har en sterk tilknytning til et spill, til å skrive anmeldelsen. Slik at det nesten blir en 'fanboy' anmeldelse som ender med en ekstrem god karakter. Noen ganger høyere enn hva det fortjener. Noen innspill? Endret 20. desember 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det er gunstig å belyse et spill fra flere skribenters ståsted, men det er noe som vanskelig lar seg gjøre. Vi er bare tre heltidsansatte her, i tillegg til frilansskribentene - da må det prioriteres. Vi har over 40 spill som ligger uanmeldte per dags dato, og da sier det seg selv at vi ikke kan binde opp tre skribenter om gangen på ett spill. Det vil lede til færre anmeldeser, sniktitter, intervjuer og nyheter. Mindre innhold, rett og slett. Med store titler kan likeve det bli aktuelt at flere ytrer sin mening, noe vi blant annet gjorde med Halo 3. Men dette er ikke en linje vi kan gjøre til en vane per nå. Jeg tror ikke det er mange nettsteder i verden som har kapasitet til en slik bemanning. Dessuten synes jeg det er helt greit at enkelte har et sterkt forhold til et spesifikt spill, så lenge det går klart frem av artikkelen. Da kan leseren ta den faktoren med i vurderingen. Alle skribentene ser uansett etter kvalitet, og vil ikke hause opp spill bare fordi de liker navnet på omslaget. Til sist er det verdt å nevne leseromtalene. Det kan være lurt å sjekke ut disse for å se om anmelder "har rett", da får man jo også flere spilleres mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå