Gjest Trådstarter Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Tingen er at jeg var med to jenter for en uke siden.. Jeg ble litt interessert i hun ene, men hun reiste på ferie nå og lbir borte til februar.. Vi har avtalt en date når hun kommer tilbake, og hun har vist interesse for meg.. Men det samme har veninnen hennes.. Og hun er skikkelig kåt og vil knulle meg.. Skal jeg bli med på dette eller ikke? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Om du allerede har avtalt en date med hu andre, og du liker henne. Ville jeg vel prøvd å bygge opp ett forhold der, i stedet for å ruinere alt, med å knulle veninnen hennes. 'Vel, det er min tanke om det da... mrbjoern (Som forøvrig ønsker deg en god jul) Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hmm.. Det jeg og er redd for.. Men samtidig så .. Jeg vet faktisk ikke hva jeg gjør! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Om du bare skal knulle veninna bare for å få deg ett knull, tør jeg vel påstå at det er litt bak mål. (Ja, se lyst på det, det er ikke SÅ lenge til Februar, at det gjør noe) Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Om det ikke blir noe mer med miss. february, så er sikkert venninda fortsatt kåt, og du går ikke glipp av noe der Lenke til kommentar
564215 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Om det ikke blir noe mer med miss. february, så er sikkert venninda fortsatt kåt, og du går ikke glipp av noe der HAn har et poeng der. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Om det ikke blir noe mer med miss. february, så er sikkert venninda fortsatt kåt, og du går ikke glipp av noe der Hør på Daniel Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Om det ikke blir noe mer med miss. february, så er sikkert venninda fortsatt kåt, og du går ikke glipp av noe der Godt sagt. Hvor seriøst er det med "Miss Februar" ? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Litt av en venn som tilbyr seg å knulle daten til venninna si... Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Er ikke så seriøst mellom meg og Miss February nei.. Og hun hadde sagt til veninnen at om venninnen var interessert, noe hun er, så skulle Miss Feb backe unna.. Vet ikke om det stemmer da men.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Litt av en venn som tilbyr seg å knulle daten til venninna si... I krig og kjærlighet er alt lov Knull veninna, få en god Jul, det er mye mus i verden, så det gjelder å få mest mulig på kortest tid mulig. Kos deg a! Endret 21. desember 2007 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Litt av en venn som tilbyr seg å knulle daten til venninna si... I krig og kjærlighet er alt lov Knull veninna, få en god Jul, det er mye mus i verden, så det gjelder å få mest mulig på kortest tid mulig. Kos deg a! Minner meg om utrykket: Tøm og røm Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Sett deg i samme situasjon: Dersom du og en kamerat var interersert i samme jenta, hadde du likt at hun hadde blitt rundtknulla av kompisen din når du var på ferie og gledet det til å gå på date med henne? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Sett deg i samme situasjon: Dersom du og en kamerat var interersert i samme jenta, hadde du likt at hun hadde blitt rundtknulla av kompisen din når du var på ferie og gledet det til å gå på date med henne? Må egentlig si meg enig her.. Vent på Ms February du Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 som storebroren min sier: nån e til for å pules, å ho e en av dæm Lenke til kommentar
russlebiff Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ser ikke helt problemstillingen her.. Knull livsskiten ut av veninna nå mens du fortsatt har muligheten, og når ms february kommer, så rub the bitch in with babyoil and screw her like a dog from behind. I pose og sekk..bedre kan det ikke bli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg