AyeGee Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 De er visst tilbake i følge nettsiden deres. Oslo, 20. desember 2007 kl 12:30 Viktig melding – Nutel har fått nye eiere. Her kommer sidene til Norges mest spennende mobilselskap om noen få timer! Er du kreditor til Nutel AS, org nr. 988 816 329, må du henvende deg til bostyrer Leif Petter Madsen med e-post adresse [email protected] Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) De lover allerede mer enn de holder. Jeg vil si at noen få timer vil si maks 4-5 timer. Nå er det 10 timer siden de la ut den meldingen med info om at ny info blir lagt inn på nutel i løpet av få timer. Litt dårlig start spør du meg Endret 20. desember 2007 av jobra1 Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Ja, satt og ventet på jobben istad, men kom aldri noe. Blir spennende å følge utviklingen though. Flere som ikke helt skjønner at Nutel er et tapsprosjekt. Hvis ikke de endrer prisene da. Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Dette er bare useriøst. Først kjører de selskapet konkurs, og så har de sikkert bare startet et nytt selskap for å slippe unna alle de gamle betalingsbetingelsene sine. Jaja, dette blir spennende! Lenke til kommentar
Raptus_ Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 De må vel ha noen til å drifte hele sulamitten på samme måte som ventelo gjorde frem til de kuttet nutel... Men hvem gidder det nå da? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Dette kan bli veldig interessant. Jeg også lurer på hvem som skal styre dette, hvem som er forsørger for nettverk, hva slags priser det blir, kundetilstrømning osv... Gleder meg til å følge med videre, kanskje de klarer å hale noen penger ut av meg igjen Lenke til kommentar
Kmkh Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Vel, jeg syntes det blir for teit og ikke minst arrogant ovenfor tidligere kunder, hvis de nå forsøker å starte opp driften igjen med "blanke ark". I såfall bør de utbetale utestående beløp til samtlige kunder som har valgt - eller som ønsker å bytte leverandør - og sette alle dem som er uten nett på igjen. For min del, vil aldri nutel vinne noe som helst tillit fra meg i fremtiden. Fremgangsmåten de har brukt mot tidligere kunder er helt på tryne. Spesielt med tanke på at de aller fleste først får beskjed om å bytte, for så å lansere helt på nytt i samme navn. good luck, sier jeg bare.. Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Tror de kanskje mente dager og ikke timer =P Lenke til kommentar
Jonas76 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Dette er bare useriøst. Først kjører de selskapet konkurs, og så har de sikkert bare startet et nytt selskap for å slippe unna alle de gamle betalingsbetingelsene sine. Jaja, dette blir spennende! Hadde styrt laaaangt unna hva de enn kommer opp med nå. Daglig leder av Nutel, Siri, har nå med konkursen til Nutel kjørt 3 selskaper konkurs på rad. Må være lov å tvile litt på sikkerheten rundt driften da. Hadde vært hyggelig hvis de kunne levere et lignende produkt, men tviler sterkt på at de innehar de rette personer til å drifte selskapet i positiv retning. Følger spent med fra sidelinja:) Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Da er Nutel.no oppdatert, et lite utdrag fra siden: "1. Nye eiere! KILL BILL har fått nye eiere. Vi er et internasjonalt selskap med lang erfaring. 1. Du vil motta en epost eller et brev fra KILL BILL som gir deg utfyllende informasjon om våre nye tjenester - samt utfyllende informasjon om dine rettigheter i forhold til gamle Nutel, dets konkursbo og Ventelo. 2. Vi trykker nå opp nye SIM-KORT. I løpet av kort tid vil du motta en pakke med nytt SIM-KORT og flere hyggelige overraskelser fra KILL BILL som plaster på såret for den skade og ulempe du har blitt påført av gamle Nutel." Ikke skrivefeil fra min side, de ramser opp punkt 1 to ganger. Jeg lurer på punkt 2, hvem er det de trykker opp nye sim-kort til? De kundene som ikke har funnet ny leverandør og ble koblet helt ut av Ventelo? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 tanke.... Nutel er slått konkurs, har stor gjeld og mistet kundemassen... Hvem vil ha det? Ser nå at det heter Nutel Telecom... Dette lukter nytt AS som igjen "Resultatet var at dere – våre kunder –" ikke stemmer... Ser litt for meg mange som får sim-kort i posten der "nye" nutel prøver å innportere sin igjen. Dette blir vel litt fishy da de også trenger kundens samtykke. Er jeg helt på tur nå... eller? Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Kunne godt tenkt meg til og prøve igjen jeg, Hadde jo aldri noe problemmer med nutel når dem var på nett Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Sakset fra de nye sidene: helt til for noen dager siden. Nutel ble utsatt for et grovt kupp der uenighet mellom Nutel og en leverandør medførte at linjene ble kuttet. Hehe, leverandøren stenger ute kunden fordi kunden ikke har betalt for seg på lange tider. Er det et "grovt kupp"? Om noen hadde gitt blaffen i å betale regningene fra Nutel, og Nutel sperret abb. kunne man da sagt at kunden ble utsatt for et grovt kupp fra Nutels side? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå