aSurfer Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Er det noen der uten som har forslag til hvordan jeg kan få fatt i et MicroDV kamera slik at jeg kan spille over en del kassetter til PC? Har kassettene, men kamera har blitt stjålet. MicroDV formatet slo aldri helt an, og derfor er det veldig vanskelig å finne kameraer. På forhånd takk for hjelpen... Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Elkjøp har 30 dagers returrett. Samme har expert bonus eller hva de nå heter. Men det kan være at de har noe liggende. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Elkjøp har 30 dagers returrett. Samme har expert bonus eller hva de nå heter. Men det kan være at de har noe liggende. Svært lite trolig... MicroDV er en "gammel" standard... Lenke til kommentar
torve Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Er det noen der uten som har forslag til hvordan jeg kan få fatt i et MicroDV kamera slik at jeg kan spille over en del kassetter til PC? Har kassettene, men kamera har blitt stjålet. MicroDV formatet slo aldri helt an, og derfor er det veldig vanskelig å finne kameraer. På forhånd takk for hjelpen... Ligger kansje noe på Finn.no. Forhør deg med selgeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå