kranto Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hei! Jeg lurer på å kjøpe en PS3 snart. Jeg hadde tenkt til å kjøpe den i USA siden PS3 80GB kostet bare 499,99 Dollar der! Men, Faren min sa at det kom til å skape problemer siden de bruker 110v der og vi bruker 230v. Er det noen som vet om det funker å bruke den her eller må jeg kjøpe den sykt dyre her? Er det samme type spill (NTSC/PAL)? Har lest noe om det og det står noe om at den har universal strømforsyning. Er dette Sant? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Går helt fint å bruke den her. PSU'en er universal. Det kunne du og funnet ut om du hadde giddet å sjekke hundre andre tråder her om akkuratt det samme eller bare brukt google som en del andre oppegående mennesker. Lenke til kommentar
kranto Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Takk... Jeg har sjekket google, men det var litt varierende svar her og der, så jeg syntest det var best å sjekke her for sikerhets skyld Går det helt fint å kjøpe spill i Norge også? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 jepp bare Blu-ray filmene som er avhengig av sone Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Bare noen av blu-ray filmene som er avhengige av sone Lenke til kommentar
kranto Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 hvilke Blu-Ray filmer kan jeg ikke spille av da? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 hvilke Blu-Ray filmer kan jeg ikke spille av da? De som er sone B og C hvis den er kjøpt fra USA. Det vil si at Waner sine filmer går greit, men ellers må du stort sett handle fra landet/verdensdelen du kjøpte den fra. Lenke til kommentar
jstrandl Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ikke bare er det soner på Blu-Ray, men også på vanlige DVD-filmer. Kun region 1 på Amrikansk PS3. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Og soner på PS2-spill. OG hvis man ikke skal bruke den på en HDTV må TV'en man bruker takle NTSC. (480i) Endret 20. desember 2007 av asdfteam Lenke til kommentar
dioX Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Og soner på PS2-spill.OG hvis man ikke skal bruke den på en HDTV må TV'en man bruker takle NTSC. (480i) Noe de aller fleste tvne gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå