MetalJens Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Noen som har noen formening om denne vil bli redusert i pris tidlig på nyåret? Endret 21. desember 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Om apple beheld prispolitikken som dei har kjørd med i ein god del år no så er svaret nei. Apple oppgraderer hardwaren på maskina til at den beheld same verdi som før. Lenke til kommentar
MetalJens Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 ok.. fant frem til denne siden http://buyersguide.macrumors.com/ der kan det se ut til at det vil gå fra 3-6mnd rundt regnet før den får en oppgradering. vanskelig valg om eg skal kjøpe i januar (når eg får penger), eller vente på neste release skjermkortet er kanskje litt pinglete for en 24" om eg skal spille litt på den? (da mener eg litt, er først og fremst ute etter en maskin til musikkproduksjon, men spiller litt wow, civ4 o.l. innimellom og så greit å ha muligheten ) Lenke til kommentar
foorex Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Tror dere de kommer med en aldri så liten forandring på iMac'en på Macworld 2008 i San Francisco nå i januar? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Om det kommer en større oppgradering av iMac'en så blir det neppe før tidligst til høsten neste år. Det er lenge siden jeg har opplevd at Apple har oppgradert samme produktserie to ganger i løpet av et år. De gjorde det en stund på 90-tallet, utfra ideen om at nye produkter trekker nye kunder. Problemet var at de gamle kundene ble sure på dem fordi produktene de betalte i dyre dommer for ble utdaterte over natten. Edit: En gang halverte de prisen på to modeller (i Performa-serien om jeg husker rett) etter bare to måneder...! Så siden har de roet ned oppgraderingstakten, og heller smelt til med skikkelige nyheter når de først kom med dem. Ellers er det vel ingen store teknologinyheter i emning fra Intel eller andre som man kunne tenke seg at Apple ville implementere i iMac'en. Så kommer det noen endringer er de antagelig minimale. Det er min spådom, og den er like mye eller lite verd som alle andre spådommer. Det går selvsagt an å vente. Før eller senere kommer det noe nytt. Men det gjør det alltid, så tenker man slik får man aldri kjøpt noe. Spørsmålet er hva man skal gjøre i mellomtiden. Jeg hadde samme problemstillingen forøvrig, men bestemte meg for ikke å vente. Jeg skal hente min 24" iMac idag. Geir Endret 21. desember 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Denne tråden er litt feilpostet, siden den dreier seg om hardware og ikke software. Men jeg tror den skal få ligge her siden det er her Mac-brukerne holder til, og vi ikke har noen veldig god kategori på hardwaresiden. Jeg tillater meg å forbedre emnetittelen litt, så folk vet hva tråden dreier seg om. Geir Lenke til kommentar
MetalJens Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg tillater meg å forbedre emnetittelen litt, så folk vet hva tråden dreier seg om. Hehe, det går bra Takker for gode tilbakemeldinger. Blir selvsagt litt spekulasjon dette, og det vil jo alltid være en vurdering om man skal kjøpe nå eller vente på neste oppgradering på produkter som dette. Jeg har uansett ikke råd til noen mac før om en måned ca, så får ta vurderingen da, så vet jeg kanskje bedre om det kommer noen oppgradering med det første... I mellomtiden får jeg klare meg en stund til med min bærbare Dell Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Om en måned er MacWorld SF over, så da vet du om noe nytt er på vei med det aller første. Utenom WWDC er det lite sannsynlig at Apple kommer med noen store overraskelser før høsten igjen, siden det alltid skjer på et eller annet event. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå