FenrHongset Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hei Har nettopp kjøpt meg ny pc og satt den sammen idag det eneste som er at det er ikke noe lyd å få!!? Det ser rett og slett ut som at XP ikke klarer å finne lydkortet.. Noen som har opplevd samme problem eller evt vet hva jeg kan gjøre? Det er et Asus P5N-E SLI, nForce-650i SLI hovedkort Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Har du lagt inn drivere? Her er driveren til XP. Lenke til kommentar
FenrHongset Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Selvfølgelig har jeg lagt inn drivere har også flasha bios i håp om at dette skulle hjelpe, men det gjorde det altså ikke.. så idag satte jeg inn et PCI lydkort, men da fikk jeg et annet problem.. Lyden funker rett etter jeg har lagt inn driver, men viss jeg rebooter PC-en så forsvinner lyden under oppstarts lyden ( den som kommer når du logger deg på ) . er det noen som vet hva som er galt? kaldsvetter bare med tanken på å sende inn kortet til komplett :S vil game i jula Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 prøv å hent lyddrivere som er en eller 2 versjoner tidligere (gammel versjon), og installere de. Installer gammel driver, så installe nye drivere - funker det? Om ikke .. funker det å bare kjøre på gamle drivere? if so, then live with it else ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå