galaxee Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 har et NET domene med ubegrenseligt brukere er det muligt å kjøre noe program på den siden? som exe eller må en ha server? eg sende email til dei eg har domenet,og spurte om det var muligt å sette op en spille server på domenet? ja sa dei ! og det var alt og noen som har peiling på akkurat dette? Lenke til kommentar
vamp Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Tviler litt på om du kan kjøre exe filer på serveren, ettersom de fleste web-server kjører på linux. Hvis du skal sette opp en spill server må du ha tilgang til serveren med telnet eller ssh. Har du det? Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 last ned spillet for linux da. www.unitedadmins.com hvis det var en cs-server du hadde tenkt å sette opp. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Tviler litt på om du kan kjøre exe filer på serveren, ettersom de fleste web-server kjører på linux. Hvis du skal sette opp en spill server må du ha tilgang til serveren med telnet eller ssh. Har du det? har ikke peiling på det det er cs eg skal ha ja web siden heter csnorge.nu skrev csnorge.no:27015 på add server....den fant ip adressa 0/0 20ms Lenke til kommentar
swanky Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 har et NET domene med ubegrenseligt brukere er det muligt å kjøre noe program på den siden? som exe eller må en ha server? eg sende email til dei eg har domenet,og spurte om det var muligt å sette op en spille server på domenet? ja sa dei ! og det var alt og noen som har peiling på akkurat dette? Er det en server du har? Eller er det en alminnelig web host? Hvem er det du har plass hos? swanky Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Altså når de sier at du kan ha CS-server på domenet ditt mener de nok at du kan peke domenet (f.eks subdomene som cs.domene.no) ditt mot din datamaskin. Tviler STERKT på at de tillater at du kjører en server som spiser opp linjene dems. Da må du uansett ha større tilgang mot serveren. Om du fant csnorge.nu:27015 betyr det bare at de ha en CS server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå