Jaudu Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hver eneste gang jeg har en kompis hos meg, og vi skal spille LAN på Counter-strike, så detter Internettet ut. Hvis bare en av oss spiller så detter det ikke ut, men hvis begge vi to skal spelle med hverandre, da detter det alltid ut. Noen som vet hva dette kommer av? eller ossen jeg kan få ordnet det? Takker for Svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Slik har jeg også 40% av gangene jeg joiner en server på nettet. Det eneste som fungerer for meg, er å restarte for dataen. Henger meg på denne, jeg. Lenke til kommentar
are67 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Har du prøvd å sku av brannmuren også starte spillet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Har ikke brannmur eller antivirus, jeg. Lenke til kommentar
are67 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Har ikke brannmur eller antivirus, jeg. Så du har ingenting? Du har ikke windows brannmur på heller? Lenke til kommentar
Bad Apple Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Har ikke brannmur eller antivirus, jeg. Er portene på ruteren din open for css da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Hehe, ja det er de. Alt er fiksa og tilrettelagt.. Har for det meste egentlig kun problemer med å komme inn på Gamer.no sine servere.. Gjelder kun Source også.. Har ikke brannmur eller antivirus, jeg. Så du har ingenting? Du har ikke windows brannmur på heller? Neh.. Hva trenger man slikt til? Jeg laster ikke ned noe uansett.. Mitt liv på dataen: Forum Spilling Litt på MsN.. Endret 25. desember 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Qverner Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Samme her, har ikke brannmur eller antivirus på pcen. Og siden cs 1.6 går glatt utenom oppstarten, så regner jeg med at det ikke skulle være noen slike problemer. Btw, sitter jeg på 12mbit linje, så det er ikke nettet heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg har fått problemet med 1,6: Jeg åpner Joiner server Spiller litt Får lagg til 800 CS lukker seg. Må starte opp på nytt.. Dette skjer kanskje 1 gang per 30-60 min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå