Howard Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 ABIT Siluro FX5800 I likhet med en rekke andre produsenter vil også ABIT levere GeForce FX-baserte grafikkort. Her er bildene av deres Siluro FX5800. Les artikkelen her. Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jau, utklippa oljefilter gjør susen[mindre]... Lenke til kommentar
Jallaman Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Skal bli morro å se hvor langt dem kan klokkes med skikkelig kjøling.. ikke luft eller vann, men flytende nitrogen. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Denne Abit kort har flow FX kjøleren som bare skulle være på Ultra utgaven men nu har Ultra utgaven vært droppet. Kun Pre orders skal levers og etter det kun 400/400 med mer "normal" kjøleløsning. Skuffet over dette kort og alt hype-et som har vært runt det. Simon Lenke til kommentar
Gjest medlem-3583 Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 (endret) Disse bildene er fake da. Det er "papp" versjoner som selgere kan ha i butikk viduene sine. FraABIT GFFX Pics:I have gotten these about 50 times today, with people upset because the actual card in the photos is a cardboard mock-up...a "fake". They point out the fact that the card is merely printed on cardboard etc. and seem to think there is a conspiracy brewing. This is S.O.P. ( standard operating procedure ), these ?fake? cards are usually sent to retailers?these pictures originally come from AkibaPC, and as a reseller, they would have these ?display only? items. http://http//www.hardocp.com/newsarchives.html?news=RmVicnVhcnksMjAwMywyLDEw Endret 16. april 2014 av medlem-3583 Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 hehe lol ja ser det er papp når en ser nøye på det, om en ser på nederste bildet så ser du kondensatorene og alt er helt flatt Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Det kortet må da bråke. Se på kjøleren der, måten den kobberplaten (eller hva det nå er) er formet på skulle jeg tro vil skape en del uønskede luftstrømninger (les; plystring). Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hvor blir det av Creative sine? Trodde de skulle være først ute jeg. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 http://www.ocworkbench.com/ocwbcgi/ultimat...ic&f=7&t=000527 Sjekk forumpostene... Kortet på bildene er "fake"... Athelas Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 hmmm...hvordan kunne jeg unngå og se det Må sjekke øya tror jeg, n¨år jeg så på bilda igjenn nå ser jeg jo tydelig at det bare er en pappmodell utrolig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå