maZe- Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hei. Ikke grill meg nå, men jeg kjøpte meg en iMac her om dagen og kan ikke skikkelig å bruke den ennå. Men jeg lurer på noe Dumt spm, men hvordan avslutter jeg macen min skikkelig? Er det bare å trykke på "på" knappen bakpå skjermen? Eller hvordan gjør jeg dette? Takk for svar Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Trykk på Eple i høyre hjørne av skjermen, velg Shut Down/Slå av. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Vurdert å lese bruksanvisningen? Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Trynemjoel, tusen takk Nora90, jeg gjorde det men forstod like mye Det som var cluet :S Trynemjoel, tusen takk Nora90, jeg gjorde det men forstod like mye Det som var cluet :S Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Les deg igjennom denne: http://mac1.no/switch Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 I tillegg til Switch-guiden på Mac1 kan du kikke på My First Mac, som er en side for de som er nye med Mac. Når du er i gang burde du også se på Quicksilver, som er et genialt program. Finnes en fin guide til det på Lifehacker, og så har du en på Mac1 som er på norsk. http://mac1.no/node/2863 Og for småspørsmål du vil ha svar på kjapt så er Mac1 sin IRC-kanal veldig kjekk. Mac1 har også en fin guide for å komme seg på. Og helt til sist bør du sjekke guiden til "Must have"-programvare Kos deg med den nye macen din! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Også må du gjerne ta en tur innom kafeen. Perfekt sted for små-prat og spørsmål Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Jo, takk for all alle svar og takk for invitasjonen Magnus Holm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå