hegvold Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hei. Jeg har et HK msi k8mm-v, det har vert i en kjøpa PCe og dermed sperret for å ikke klokke. Er det noen som kan noe jeg kan gjøre? Jeg har brukt ClockGen, men det lagrer ikke klokkinga etter å ha restarta PCen. Og det klokker Cpu, Fsb, Ram, Agp og pci sammen og ikke hver for seg. HK: msi k8mm-v Cpu: Amd seprom 2600+ Er det nå måte å fikse dette på? Lenke til kommentar
compesce mentem Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hadde samme hovedkort for et par år tilbake, å klarte å få det klokket med en altarnativ bios jeg fikk sendt fra msi. Send mail til de så får du sendt en brukbar bios. Lenke til kommentar
hegvold Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Er det ikke noe av dette som kan oppdateres da? Lenke til kommentar
compesce mentem Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Mente jeg gikk gjennom alle biosene da jeg hadde kortet, har sikkert kommet ut noen etter det, men er ikke sikker du. Vett bare at msi alldri la ut kortet for nedlasting. Man skader ikke å prøve de 3 siste biosene, kan være heldig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå