Lukeboy_19 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hei! Jeg prøvde å installere et trådløs nettverk. Jeg klarte alt, til jeg logget "inn på routeren" og endret på noe, bl.a Trådløsens Navn, forsvant internetten min fra "Søke lista" i dataen min.... Det er umulig og finne routeren og "logge inn på routeren" Vet dere muligens hva det kan være? Routeren har merket "Jensen airlink" Takk! =) Lenke til kommentar
kzn Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 sjekk hvilken gateway nettverkstilkoblingen din har, så skriver du inn den ip-adressen i firefox/internet explorer eller lignende.. vanlig at den er 192.168.0.1 så det blir altså sånn: http://192.168.0.1/ Lenke til kommentar
Lukeboy_19 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) ok hvis den ikke er det? Endret 23. desember 2007 av Lukeboy_19 Lenke til kommentar
kzn Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 da ser du det i status for nettverkstilkoblingen, eller skriv "ipconfig /all" i kommandolinjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå