paradox Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Er det noen flere en meg som har klart å bli hektet på MP demoen av Vietcong. Selve spillet er jo genialt med bra grafikk! Det absolutt beste er jo å spille i "Vietnam mode", dvs. at man overhodet ikke har noen HUD. Slik at man ikke ser "health`n" sin og må sikte uten crosshair. Det blir realistisk på en måte, for de som ikke har prøvd det. Så er det slik at man kan sikte med våpenet fra skuldra sånn at man bruker siktekornet på våpenet. Mens i nærkamp så er ikke det nødvendig. Jeg sier det igjen, spillet er genialt!! Første gangen jeg prøvde det, det var på et lite LAN. Så ble det raskt det mest spilte spillet. Det tok over for CS!! Jeg husker jeg frydet meg da det begynte å pipe som besatt ut av høytalerne når en håndgranat landet i nærheten. :smile: Er det noen andre som begynner å ha spilt demoen på nettet en stund nå? Vi må møtes å spille sammen på en server, jeg blir gjerne med på noen runder. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg vet! Genialt spill! Kan ikke vente til det kommer i butikkene. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Noen som veit når release på spillet er? Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 "]Noen som veit når release på spillet er? 21. mars. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 "]Noen som veit når release på spillet er? 21. mars. På gamesmix.com står det 28 mars, men det flyttes jo hele tiden :x , det var vel egentlig i februar. Det som r bra er vel at spillet blir bedre jo lenger man venter :wink: Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 På gamesmix.com står det 28 mars, men det flyttes jo hele tiden :x , det var vel egentlig i februar. Det som r bra er vel at spillet blir bedre jo lenger man venter :wink: Har du ikke hørt om Daikatana.... floppet etter 5års utvikling.. Men Vietcong ser meget bra ut. Gleder meg. Det virker som at det er Vietnam-miljø som vil prege fps-spillene fremover. De bak MOH kommer med Men Of Valor: Vietnam og det er enda et Vietnam-spill som er under utvikling. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Vietcong er sinnsykt bra, har spilt det helt siden beta/demoen kom ut. Har hatt den med på lan, det ble nesten ikke spilt noe annet enn den resten av helga Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Gleder meg til Vietcong jeg også ja! Dere kan lese litt mer om det her! Litt mer info om de andre kommende Vietnam spillene: Line of Sight: Vietnam Men of Valor: Vietnam Ellers vil jeg anbefale alle OFP spillere og prøve den glimrende Vietnam mod'en SEB Nam Pack 2! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg synes spillet ser griserått ut. Jeg elsket Nam. Lenke til kommentar
Formica Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Synes at det er laber grafikk på dette spillet. Folkene beveger seg jo verre enn de gjør i cs! Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Litt info Her også, ser sykt stilig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå