Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Hei i hjemmet har vi to pcer og her om dagen så måtte jeg formatere på grunn av feil, så jeg tok xp cden vi har brukt på den i stua og brukte den på min og aktiverte den over nettet, er det en lovlig måte å bruke cden på? Er ikke så interesert i å få en regnign like kang som dammen til Amerika. Taker til alle svar. Endret 20. desember 2007 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Det går nok veldig bra skal du se.... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Så lenge ikkje to maskiner kjører same lisensnøkkel samtidig så er det ikkje noko å bekymre seg for. Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 To datamaskiner med samme nøkkel er ikke lov som sagt, med mindere det ikke er en volumlisens muligens, (er ikke så stø på akkurat den typen), men er det en OEM lisens så er det ikke lov å bytte lisensen fra en maskin til en annen. Dette er da lov med en fullverson lisens. Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Slik som du har skrevet innlegget er det vel vanskelig å avgjøre. Brukte du CDen som kom med en annen maskin, men den opprinnelige lisensnøkkelen? Eller brukde du CD+lisensnøkkel fra en annen maskin på den nyformaterte? Eg er ingen lisens ekspert, men som du svarer på dette, sammen med hvilken type lisens (OEM, full, oppgradering etc) du har så får du nok svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå