Fetter_Anton Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hvis en fyr kjøper seg en dukke som han har sex med, er han da en ekkel gris? Hvis en dame kjøper en dildo, er hun da raffinert? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Vil ikke akkurat si raffinert.... heller normal kanskje? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Man er da ikke en ekkel gris om man kjøper en dukke for å ha sex med. Det er jo et sexleketøy, på lik linje som alle andre leketøy. En jente er jo ikke en ekkel gris om hun bruker en dildo. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hadde med glede hatt sex med ei dukke som denne da.....man oh man! Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Tja.. Ikke sammenligne dildo med dukke da.. Dildo kan du sammenligne med lommevagina/flashlight.. Men ville kalt det gris ja.. Er litt å ta i å ha sex med en dukke.. Virker desperat Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Sexleketøy til kvinner regnes som bra og fint. Mens om en mann har ett sexleketøy så vil han regnes som en som kun vil knulle Sånn er det og det vil alltid være sånn. Vi kan takke forfedrene våres for det Endret 20. desember 2007 av 3Maldini Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Vil vel si at å ha sex med en dukke er litt spesielt, men vil ikke si at det er ekkelt eller perverst på noen måte. Og en mann kan vel fint ha sexleketøy han og? Er da mest sansynlig ingen andre enn han som skal bruke det? Jeg ser bare ikke problemet... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ser ikke noe problem om en fyr vil ha sex med en dukke. Hva folk gjør og ikke gjør i sin fritid er ikke min sak. Så etter min mening så er man ikke en gris om man bruker hjelpemidler. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Skulle gjerne hatt en Dukke jeg kunne hatt sex med ass.. Hehe.. Men man er da vell ikke ekkel gris om man bruker dukke ellr dildo til å gjøre sitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg