lobster Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg har sittet oppe i 28 timer og laget en nettside for en kompis. http://www.getmetal.com Nå trenger jeg litt tilbakemelding.. (etter 28 timer er det mye jeg ikke lengre legger merke til) ... - Sidene er produsert for 1024X768 (det var det kompisen min ville ha) - Jeg bruker eZ Publish som CMS løsning - Ved så pervo mye bruk av grafikk vil det ta litt tid å laste ned siden.... - Selve koden ser like ille ut som Frontpage kode.. Den er halvveis Dreamweaver, Notepad kodet.. Dette rydder jeg på når jeg er ferdig.... Tusen Takk Hilsen LobSTer Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg syns siden så fin ut , uten å være noen slags form for spesialist så mener jeg at dette var et ok design. men jeg ville ungått denne fiffige lille detaljen.. ......Vanvittig dyktig programmerer. Trenger du/firmaet ditt ny hjemmeside BØR du virkelig vurdere denne karen (GetMetal.com benyttet Tention.as for design/programmering av denne siden) sådetså Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Var ganske bra side uten noen feil som eg kan se. Bortsett fra musikken da Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg synes den var utrolig stilig jeg :-) Bra jobbet, du kan sove godt i natt :-P Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Det ser utt som du har brukt litt for mye komprimering på bakgrunnsbildet, det er litt "artifacts" eller hva man skal kalle det enkelte steder. Og så ser den ikke helt lik ut i IE og Opera 6.x. I Opera får du ikke den scrollingen i hovedruta og det banneret er litt lenger ned. Ellers så det veldig bra ut! Lenke til kommentar
Lorents Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Eg synes synd på dei med mindre enn 1024x768.... Men ellers pent design. litt for vanskelig å oppdage menyen... Bra jobba! Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Ganske greit design, men trekker litt ned pga det med størrelsen. Helt genial musikk da. Ikke sant folkens? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg likte ikke helt menyen...det var litt vanskelig å få øye på den. Ellers var siden din helt grei. Som noen andre nevnte her, du burde kanskje jobbe litt mer med bakgrunnen? Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå