Gå til innhold

Korttidsleie av TV - Plasma/LCD 42" ønskes - Oslo

Anbefalte innlegg

Er det noen som kjenner til muligheten for å leie en skikkelig TV i Oslo nå i julestria...

Skulle gjerne leid en 42" LCD eller Plasma for å teste ut hvordan det funker hjemme hos meg... før jeg evt. kjøper.

I første omgang gjennom jula og 1-2 uker videre. Evt. kun til 5 januar..

Endret av Espen_jobb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som kjenner til muligheten for å leie en skikkelig TV i Oslo nå i julestria...

Skulle gjerne leid en 42" LCD eller Plasma for å teste ut hvordan det funker hjemme hos meg... før jeg evt. kjøper.

Det kan du lett løse ved å kjøpe en på el-kjøp! De har 30 dagers retur rett... Ingen spørsmål:).

Lenke til kommentar

Det kan du lett løse ved å kjøpe en på el-kjøp! De har 30 dagers retur rett... Ingen spørsmål:).

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen! Jeg synes det er en dårlig måte å utnytte Elkjøp sin 30 dagers returrett. :(

Du kan sikkert leie TV på Thorn. Jeg vet thorn har en sjappe på Oslo city. Jeg vet ikke når det bare gjelder en måned... mulig mulig ikke unaturlig :p

Lenke til kommentar

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen! Jeg synes det er en dårlig måte å utnytte Elkjøp sin 30 dagers returrett. :(

Du kan sikkert leie TV på Thorn. Jeg vet thorn har en sjappe på Oslo city. Jeg vet ikke når det bare gjelder en måned... mulig mulig ikke unaturlig :p

Vel, nå er jo ikke akkurat el-kjøp et lite idealistisk foretak. Derfor vil jeg ikke kalle det å utnytte tilbudene deres. Jeg vil heller si det handler om å benytte seg av de faktisk tilbyr.

Lenke til kommentar

Hmmm... har sjekket med Thorn. De har 'nesten' sluttet med utleie, og evt. minste kontrakt for TV'er er 12 mnd... det er uaktuelt. De var forsåvidt greie og henviste meg til et annet sted: InlineTech.no. Men der forstod jeg det slik at de kun drev utleie til firma/organisasjoner... Jeg er like langt.

Kan forsåvidt benytte meg av Elkjøp-muligheten, da jeg forsåvidt er nteressert i 2 ting:

- Noen TV programmer jeg ønskerse i storformat i løpet av romjul/nyttår

- Jeg vurderrer å kjøpe flatskjerm...

Bør vel egentlig ikke ha dårlig samvittighet for å benytter 30 dagers returtilbudet da?

Lenke til kommentar
Elkjøp er et aksjeselskap som har som formål å tjene penger til sine eiere. 30 dagers returrett har de fordi de tjener penger på denne garantien.

Jeg ser derfor ingen grunner til at man ikke skal benytte seg av denne garantien.

Hadde retur retten til el-kjøp gitt tap så hadde den blitt fjernet på dagen:). Selvsagt skal man benytte seg av det. Det er rett og slett den beste måten å sjekke om et produkt holder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...