MooseOnTheRun Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hei! Noen som vet hvor jeg får kjøpt madcatz headset i Oslo eller på en nettbutikk? Tenkte jeg skulle kjøpe det siden jeg har lest testen til game reactor og de sier det er veldig bra, så slipper jeg og ende opp med et dårlig et Men hvis noen vet om noen andre billige og bra så hadde det vært topp! PS: håper man hører bedre hva de andre sier med headset enn uten? For når jeg spiller cod så hører jeg ikke noe særlig av hva de sier, bare et utydelig fuck osv.? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hei! Noen som vet hvor jeg får kjøpt madcatz headset i Oslo eller på en nettbutikk? Tenkte jeg skulle kjøpe det siden jeg har lest testen til game reactor og de sier det er veldig bra, så slipper jeg og ende opp med et dårlig et Men hvis noen vet om noen andre billige og bra så hadde det vært topp! PS: håper man hører bedre hva de andre sier med headset enn uten? For når jeg spiller cod så hører jeg ikke noe særlig av hva de sier, bare et utydelig fuck osv.? bare søk på google etter det Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Eller du kan kjøpe mitt! Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Kan ikke si meg enig med Gamereactor. Har selv hatt to av det, og PlayStation'n fant ingen av dem. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 HVA??? Slutt å kødd a. Jeg håper virkelig ikke du "er på jakt" etter Madcatz headsettet. Det er jo et kjent fenomen at det suger maks rompe. Fungerer ikke i noen spill, kobler fra Playstationen hele tiden, sitter vondt i øret. Hele greia ga meg en grunn til å aldri kjøpe headset igjen. Jeg byttet det inn etter et par dagers bruk da det ikke funket til noe nesten. Spaceworld i Storgata solgte det en liten stund. Skal du ha et bra headset til PS3 anbefaler jeg Jabra BT125. Det er det headsettet som følger med Warhawk og når det er inkludert i et førsteparts Sony spill, er det et godt vitne om kvaliteten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå