morningstar665 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Tittelen sa egentlig det meste... Har aldri kjøpt Guitar Hero på PS2 før, men har lyst til å skaffe meg det nyeste til min PS2. Hvorfor ikke til PS3? Fordi den er japansk og jeg ville mistet muligheten til å spille eldre GH spill fra PS2 pga soneproblemer selv om PS3 spill i seg selv er sonefritt. Så det jeg lurer på er om den nyeste gitaren (Kramer) til PS2 er kompatibel med de eldre GH spillene som var. Lenke til kommentar
Zirion Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Googla det litt, og det virker som GH3 gitaren til PS2 er kompatibel med alle GH spillene. Setter pris på om noen som har prøvd dette ut svarer på tråden. Lurer på akkurat det samme selv. Lenke til kommentar
spiffern Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Googla det litt, og det virker som GH3 gitaren til PS2 er kompatibel med alle GH spillene. Setter pris på om noen som har prøvd dette ut svarer på tråden. Lurer på akkurat det samme selv. Ja, alle gh kontroller virker til alle gh spill:D har teste gammel på gh3 og en gh3 kontroll på de to første sa de er som en stor familie kan man si:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå